PDA

Vis full versjon : Byttet dekk på verksted, ladinga forsvant..



trx
07/06/11, 21:20
Edit: Ja nå leste du rett, Turbotrykket forsvant helt etter att ett verksted skifta dekk på bilen min
hadde no frieksos pga att potta hadde hoppet av festet, + jeg skulle legge om til sommerdekk(veit det er seint:P)
satte bilen på verkstedet, de byttet dekka på sommerfelgene og satte de på bilen + att mekanikeren festa potta som hadde løsnet litt oppe ved turbo, skulle kjøre ut på riksveien så dømte jeg avstanden til bilen bak til noe jeg var vandt til når turboen ladet, så jeg selv kom opp i 80 uten og komme i veien for bilen som kom bak. ut på vegen bars det, og opp i rævva kom bilen bak, da tenkte jeg att faen, nå går bilen som ett dass...

kjørte hjem og tenkte att de hadde kødda med strupeventilen mellom turbo og waste, men nei, prøvde til og med og kobble den av, ingen forskjell... såeh.. leverte bilen på verksted for og bytte om dekk.. 4tusen kroner og en time seinere har ikke bilen turbotrykk... noen ideer?

erm, la merke til att coil ledninga hadde falt nedpå grenrøret og blitt ''hvit'' der den hadde vert i kontakt, men blir ikke så fort varm der att første pådrag 50 meter fra verksted skal herpe den

trx
07/06/11, 21:54
har sjekka om dumpen henger

kan lambda ha noe med dette å gjøre?

trx
08/06/11, 09:42
stakk ned til verkstedet og brukte litt kjeft, mekanikeren hadde deisa løs wastegatestaget med skiftenøkkelen, fikk en autogauge trykksmåler som plaster på såret:P

Espen Hveding Nordgård
08/06/11, 15:08
Hvorfor i alle dager hadde han gjort det?!!?

trx
09/06/11, 00:08
jeg har ikke snøring.