PDA

Vis full versjon : Filter bytte Volvo 240 med B230FD



Fredrik93
06/06/11, 11:50
Morn, noen som kan gi meg ett svar på hvordan man gjør det med veivhusventilasjonen eller hva det er som går inn på filter boksen når man skal bytte til konisk filter? har hørt at det ikke er helt bra å blende den :P

R.G
06/06/11, 21:12
det som går inn i filterboksen er pulsair. veivhusvent går inn ved tomgangsregulator i nørheten der.

Fredrik93
06/06/11, 21:49
det som går inn i filterboksen er pulsair. veivhusvent går inn ved tomgangsregulator i nørheten der.
¨
åja :) vakke helt sikkert derfor jeg skreiv veivhusventilasjon eller hva det er :P men er det noe lur måte å fortsatt ha pulsairen funksjonell selvom jeg bytte til konisk filter?

R.G
07/06/11, 04:47
¨
åja :) vakke helt sikkert derfor jeg skreiv veivhusventilasjon eller hva det er :P men er det noe lur måte å fortsatt ha pulsairen funksjonell selvom jeg bytte til konisk filter?

bare å blende pulsair.

Fredrik93
07/06/11, 17:37
den er ikke viktig eller noen ting den da? :P ekke helt sikker derfor jeg spør :)

VolvoR-Sport
07/06/11, 18:00
er til å resirkulere avgass med, for å få et lavere utslipp.
typisk at denne gror igjen til slutt og ikke fungerer, men merker ikke noe på motoren når denne fjernes.

får bare ren luft da istedet for eksos + luft :p

fjern også røra ved manifolden.
tips: 50-øringer passer rett i som blending av hulla!

Fredrik93
07/06/11, 18:01
er til å resirkulere avgass med, for å få et lavere utslipp.
typisk at denne gror igjen til slutt og ikke fungerer, men merker ikke noe på motoren når denne fjernes.

får bare ren luft da istedet for eksos + luft :p

fjern også røra ved manifolden.
tips: 50-øringer passer rett i som blending av hulla!

åja :) trur det holder med å blende den ene jeg :D takk for svar! :)