Vis full versjon : strømuttak i bagasjerom
F.Olden T-5R
03/06/11, 20:43
Er det noen som vet om det ligger ferdige ledninger/kontakt for å koble opp ekstra strømuttak bak i en volvo V70 D5 summum,2005 mod?
ja det ligger klart ved luka på høyre side(der førstehjelps bagen er) plug n play:)
F.Olden T-5R
04/06/11, 14:41
fant den der ja...takk.
Må vel også ha en shunt på plass i slotten, måtte det på min...
mulig, har ikke trengt det på de jeg har montert, men det har nok hver 05-
mulig, har ikke trengt det på de jeg har montert, men det har nok hver 05-
Min feil :o
Må selfølgelig ikke ha shunth i REM på 05-
Kun i 00-04
Plug n' pray ;)
Litt OT, men noen som vet om dette ligger klart på S60 også?
Hva er varenummer på dette og pris?
F.Olden T-5R
06/06/11, 19:59
prisen er ca 150 kr, varenummeret har jeg dessverre ikke.
For 2005 -> er delenr 30737592
For 2005 -> er delenr 30737592
Regner med det er samme får 06 mod
er det forbruksvakt på uttaket bak sånn at den kutter når spenninga blir lav?
Nei, for den fungerer kun når tenninga står på.. og da er ikke det nødvendig med forbruksvakt
Nei, for den fungerer kun når tenninga står på.. og da er ikke det nødvendig med forbruksvakt
Så det er forskjell mellom 00-04 og 05-07-modellene?
På min 04 så fungerer den bak hele tiden. Får beskjed i computer i dash'n at noe står tilkoblet når jeg skrur av tenningen.
Så det er forskjell mellom 00-04 og 05-07-modellene?
På min 04 så fungerer den bak hele tiden. Får beskjed i computer i dash'n at noe står tilkoblet når jeg skrur av tenningen.
Du får melding i fordi du har fabrikkmontert strømmuttak.
På min ettermonterte, virker også strømmen hele tiden, men har ikke melding i kjørekomputer, ikke kutter den strømmen ved lav spenning heller :mad:
Dette funker også bare på orginalmonterte :(
Kjenner når jeg leser denne tråden at jeg er glad jeg har gammel bil uten all denne elektronikken :p hehe
Men ligger det klart til det uttaket i alle nyere Volvoer ?
ikke kutter den strømmen ved lav spenning heller :mad:
Så er den fabrikkmontert så kutter den også når spenningen blir for lav? Aldri turt å teste selv.
Kjenner når jeg leser denne tråden at jeg er glad jeg har gammel bil uten all denne elektronikken :p hehe
He-he... Må bare få handlet deg opp :)
Tror det ligger klart kabelmatte i alle, men ikke sikker ;)
Så er den fabrikkmontert så kutter den også når spenningen blir for lav? Aldri turt å teste selv.
Sjekk brukermanualen på bilen din, lurer på om det ikke står noe der...
Ligger shunt som måler forbruk på denne kontakten ;)
Du får melding i fordi du har fabrikkmontert strømmuttak.
På min ettermonterte, virker også strømmen hele tiden, men har ikke melding i kjørekomputer, ikke kutter den strømmen ved lav spenning heller :mad:
Trudde mitt var orginalt, men etter 12tima drift av kjøleboksen i bagasjerommet så starta bilen fortsatt, dog litt seigare enn vanleg. Kjøleboksen gjekk fortsatt :p
Får ingen beskjed i kjørekomputeren om at det er strømforbruk bak.. :(
Noen som har en howto for å fikse utak i en s60 d5 04 ?
Om det er orginalt, skal det komme en kort mld. kjørekomputer, når du kobler til forbruk...
Ingen mld, FAIKE :D:D:D
Om det er orginalt, skal det komme en kort mld. kjørekomputer, når du kobler til forbruk...
Ingen mld, FAIKE :D:D:D
og ka skille orginalt vs. fake? software? for regna med den er kobla på samme måte?
Nei, ingenting ligger klart.
He-he... Må bare få handlet deg opp :)
Tror det ligger klart kabelmatte i alle, men ikke sikker ;)
Feil, hvertfall ikke på 01-03 , da følger kabelmatte med på satsen som koster ca 500kr.
Noen som har en howto for å fikse utak i en s60 d5 04 ?
Kjøp kittet på volvo så får du med monteringsanvisning...
Nei, ingenting ligger klart.
Feil, hvertfall ikke på 01-03 , da følger kabelmatte med på satsen som koster ca 500kr.
Kjøp kittet på volvo så får du med monteringsanvisning...
Er vel ikke store jobben det ?
Er vel ikke store jobben det ?
Tar 20min
850 Alternative
08/09/11, 21:19
lednings nett lå klart i min v70 d5 2002
lednings nett lå klart i min v70 d5 2002
Hvis ledningsnettet lå klart forstår jeg ikke hvorfor selve uttaket ikke er montert fra fabrikk? da er det jo bare den som mangler...
Hvis ledningsnettet lå klart forstår jeg ikke hvorfor selve uttaket ikke er montert fra fabrikk? da er det jo bare den som mangler...
Lå klart i min også...
Mersalg-mersalg...
Er sikkert billigere å produsere hovedkabelmattene med denne med, da det sikkert er dyrere å specke det med eller uten.
Se bare på xenon. Der er det vel med den ekstra kabelen du trenger til bi-xenon lampene med på alle biler etter 02?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.