Vis full versjon : Orginal klokke 240 52mm
Morn, har ei klokke i bilen som ikke er koblet til. noen som kan si meg hvordan den skal kobles? :) Analog klokke
Har du den store turtelleren? Isåfall mener jeg at det er tre kontakter som står samla bak på turtelleren, som er til klokka.
Hvis du har tre kontakter/pinner bak på 52mm klokka som er merka det samme så stemmer det ihvertfall.
som boman sier, er tre kabelsko stikk som sitter samlet bak på den orginale turtellern som skal gå til klokka.
på orginal 52 klokke så henger det fast 3 ledninger som går i ei kontakt som skal festes bakpå turteller. mange klipper dem av så bare henger 3 ledningsstumper ut av klokke.
som boman sier, er tre kabelsko stikk som sitter samlet bak på den orginale turtellern som skal gå til klokka.
på orginal 52 klokke så henger det fast 3 ledninger som går i ei kontakt som skal festes bakpå turteller. mange klipper dem av så bare henger 3 ledningsstumper ut av klokke.
Ja, det henger bare 3 kabler ut av klokka.. noen formening om hvordan jeg skal gjøre det da? :)
dem skal kobles til turteller. hvis du har det av den orginale store typen. der er det 3 ledige kabelskostikk
dem skal kobles til turteller. hvis du har det av den orginale store typen. der er det 3 ledige kabelskostikk
har turteller av den store typen ja.. er ikke no anna lettvind løsning å gjøre det på a? :P
koble opp pluss og minus da. men husker ikke hva di ledninga skal ha, el farger. lenge sida jeg rota med sånt i en 240:p
koble opp pluss og minus da. men husker ikke hva di ledninga skal ha, el farger. lenge sida jeg rota med sånt i en 240:p
trur du ikke det funker å bare dra ledninga rett til batteriet a? :)
trur du ikke det funker å bare dra ledninga rett til batteriet a? :)
joda men da må du finne ut hvilke av dem. er rett på batteri tilkobling bakpå turteller å, di org for klokke der
har turteller av den store typen ja.. er ikke no anna lettvind løsning å gjøre det på a? :P
Det er jo den aller enkleste måten å koble opp klokka på, og bruke de tre originale pinnene bak på turtelleren..
Det er jo den aller enkleste måten å koble opp klokka på, og bruke de tre originale pinnene bak på turtelleren..
må man ikke ut med hele instrument panelet da a?
Jo, er enklest å komme til da, men vil tro du klarer det hvis skrur vekk dekselet (eller er det bare stoff der i 240 kanskje?) over pedalene så du tar det nedenifra.
Jo, er enklest å komme til da, men vil tro du klarer det hvis skrur vekk dekselet (eller er det bare stoff der i 240 kanskje?) over pedalene så du tar det nedenifra.
ja, er kanskje det.. trur ikke det sitter noe der i min :S kan ta en titt på det etterpå :P
Jeg har et lite problem, når jeg skulle koble til klokka bak på turtelleren der, så klarte jeg å komme borti + og -. Så nå lyser begge blinklys lysene og langlys lyset i instrumentet hele tiden.
Noen som vet hva som kan være feil? :)
Jeg har et lite problem, når jeg skulle koble til klokka bak på turtelleren der, så klarte jeg å komme borti + og -. Så nå lyser begge blinklys lysene og langlys lyset i instrumentet hele tiden.
Noen som vet hva som kan være feil? :)
det hørtes ikke veldig lurt ut :P hehe.. måtte du ut med hele instrument panelet når du kobla klokka? :) og hvilke kabelsko brukte du(hvis du hadde klipte ledninger) :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.