PDA

Vis full versjon : Convoy fra Bergen til Rudskogen



Tarell
02/06/11, 20:22
Hei!
Som dere sikkert har lest så er det trackday på Rudskogen 17,07-2011 i regi av VCCN.
Lurer på om det er flere som skal dit som kommer fra Bergen eller nær Bergen, hvis så, da kan vi sette igang en liten convoy og kjøre sammen, evt. plukke med oss folk på veien.

Høres dette ut som en god plan?

HelgeS
02/06/11, 22:12
Dette er en god plan :) Når convoyen går fra Bergen, vil det jo bli mulig og slenge seg på fra Haugalandet, Kongsberg, Notodden osv.

Så jeg tror nok det vil bli en meget stor convoy når det nermer seg Rudskogen om mange slenger seg på :)

andreas y.
04/06/11, 16:53
blir nok ein gjeng ifrå osterøy og:)

Ove B
07/06/11, 07:23
kortid blir avreise?

Tarell
07/06/11, 22:04
kortid blir avreise?

Noen forslag?

Ove B
08/06/11, 07:37
eg kjem sikkert til å reise torsdag tenke eg.

Nybakken
08/06/11, 09:40
Dette er en god plan :) Når convoyen går fra Bergen, vil det jo bli mulig og slenge seg på fra Haugalandet, Kongsberg, Notodden osv.

Så jeg tror nok det vil bli en meget stor convoy når det nermer seg Rudskogen om mange slenger seg på :)
Kjører du en lang omvei eller? Ser for meg at vidda er raskest... :p
Jeg kjører over fjellet nå til fredagen, hvis ikke skulle jeg så vist fanken vært med! :cool:

4life
08/06/11, 19:02
reiser nok lørdags morgen frå voss tenkjer eg

Tarell
08/06/11, 20:47
Mange forslag her ja.
Treffet er jo på søndagen, hvis man holder seg til fartsgrensen vil turen ta mellom 8-10 timer, beroende på trafikk og ant. stopp.
Så sent fredag eller tidlig lørdag? Eller før?
Bare kom med forslag og ideer, må jo se om vi får til en skikkelig convoy over fjellet.

Hvilken rute vi tar tenker jeg blir mye ett fett, men Hemsadalsfjellet slipper vi fergen, litt lengere enn via Hardangervidda.
Men igjen, kom med forslag og ideer, jo flere jo bedre.

Ove B
09/06/11, 18:00
Mange forslag her ja.
Treffet er jo på søndagen, hvis man holder seg til fartsgrensen vil turen ta mellom 8-10 timer, beroende på trafikk og ant. stopp.
Så sent fredag eller tidlig lørdag? Eller før?
Bare kom med forslag og ideer, må jo se om vi får til en skikkelig convoy over fjellet.

Hvilken rute vi tar tenker jeg blir mye ett fett, men Hemsadalsfjellet slipper vi fergen, litt lengere enn via Hardangervidda.
Men igjen, kom med forslag og ideer, jo flere jo bedre.

det er jo kjøring på lørdagen også, trur det var trackday.no som skulle ha den, tenkte eg skulle få med meg den og... hemsedal er greiest med bilhenger i allefall....

4life
09/06/11, 19:21
hmm kanskje ein skulle ha kjørt på lørdagen å då:) kor campe folke då?
eg kjøre hemsedal uansett

Ove B
10/06/11, 19:14
eg tenkte å ligga på bjørnstad camping.....

HelgeS
10/06/11, 19:39
Kjører du en lang omvei eller? Ser for meg at vidda er raskest... :p
Jeg kjører over fjellet nå til fredagen, hvis ikke skulle jeg så vist fanken vært med! :cool:


hehe nei gjør nok ikke det :P i og med att jeg bor i Kvinnherad så er haukeli eneste alternativ når en skal til rudskogen, da den tiden det tar meg og kjøre til Eidfjord utgjer strekka heilt til Haukeligrend motsatt vei ;)