PDA

Vis full versjon : Treff-bilde tråd



Erlend Dystland
02/06/11, 17:46
Synes det burde ha vært en underkategori i underforumet "Volvo Bilder og film" der man kunne poste bilder ifra diverse treff.
Dette hadde gjort bildetråden mye mer ryddig, samtidig som at folk lettere hadde kunnet finne frem til bildene ifra de ulike treffene.
Synes det begynner å bli mange bildetråder fra ulike treff (noe som er veldig bra) og da hadde det vært fint med et bedre system innenfor dette.

Noen som er for dette forslaget?:)

Øyvind G
02/06/11, 17:59
kan igrunn si meg enig i det. da blir det litt mere ryddig.

en annen ting ang. sånne tråder er at det er faktisk en bilde tråd. det er lov til å diskutere bildene osv, men det sporer somregel fort av her på detta forumet. plutselig er det side opp og side ned med diskusjoner ol uten et bilde.

edit:

legger til et eksempel som det er minst 9 innlegg ang. R felger og hviske biler som skal ha R felg eller ikke.

http://forum.vccn.no/showthread.php?t=23115

Erlend Dystland
02/06/11, 18:50
Der er jeg helt enig Øyvind G.
Det er synd at de fleste tråder må spore av.
Kanskje det hadde vært lurt å låse tråden rett etter at bildene var lagt inn slik at det bare var en read-only bildetråd?

Øyvind G
02/06/11, 22:23
Der er jeg helt enig Øyvind G.
Det er synd at de fleste tråder må spore av.
Kanskje det hadde vært lurt å låse tråden rett etter at bildene var lagt inn slik at det bare var en read-only bildetråd?

da får jo ingen andre lagt ut bilder fra samme treffet. løsninga på problemet er at moderatorer må bli strengere og si ifra. eventuelt rydde bildetrådene.

Erlend Dystland
02/06/11, 22:33
Aahh, der var jeg dum:D
Selvfølgelig må tråden være åpen slik at andre kan legge inn bilder der.

Da må moderatorene, som du sa, være flinkere til å rydde opp i trådene:)

Daniel V
03/06/11, 01:19
Det er ikke bare bare skal jeg si deg :p Det beste eksempelet er vel "Bilder fra hverdagen tråden". Den har sporet helt av, men er nå oppe i rundt 160-170 sider... Har ikke inntrykket av at de andre trådene er så ille enda. Men det er jo på grunnlag av det dere sier at jeg og Magnus ble oppgradert til Moderatorer, fordi det er så stor økning i forumtrafikken at det måtte fler til for å holde forumet ryddig. :) Det som er skjedd før vår tid skal ikke jeg si noe om.

Erlend Dystland
03/06/11, 06:50
Så dette vil med andre ord være vanskelig å få til?:)

Øyvind G
03/06/11, 14:42
Det er ikke bare bare skal jeg si deg :p Det beste eksempelet er vel "Bilder fra hverdagen tråden". Den har sporet helt av, men er nå oppe i rundt 160-170 sider... Har ikke inntrykket av at de andre trådene er så ille enda. Men det er jo på grunnlag av det dere sier at jeg og Magnus ble oppgradert til Moderatorer, fordi det er så stor økning i forumtrafikken at det måtte fler til for å holde forumet ryddig. :) Det som er skjedd før vår tid skal ikke jeg si noe om.

noe vi kan gjøre da? bruke raporter knappen mere kansje? er det i det heletatt noen som bruker den.

jeg tror folk skjerper seg hvis dere er strengere.

som du sier, så er det ikke noe forskjell på bilder fra hverdagen og generell off topic tråden som her her og sånn bør det absolut ikke være.


synes dere bør slette mere (og legg gjerne igjen et spor med årsaken til at det har blitt sletta)

husk at dette er ikke noen negativt ment til noen av moderatorene her. kommer bare med tips om hvordan det kan bli bedre.

en annen ting som absolutt ikke har noe med dette å gjøre er at jeg har opplevd at innlegg blir slettet uten noen spor. blir bare borte. synes det skal stå en grund enten der inlegget har hvert eller om bruker som har skrivi inlegget får en PM om det. sier ikke at det altid er sånn, men jeg har hvertfall opplevd det noen ganger.

som du sier, så er det ikke noe forskjell på bilder fra hverdagen og generlee off topic tråden som her her og sånn bør det absolut ikke være.

husk at dette er ikke noen negativt ment til noen av moderatorene her. kommer bare med tips om hvordan det kan bli bedre.