PDA

Vis full versjon : Stjålet: VW Caravelle



JørnM_940
31/05/11, 19:57
Caravelle T4 stjålet fra Flatåsen søndag morgen. Er mørk grå, reg-nr JR20092. Si ifra om du har sett den!
Bilde av biltype (ikke gjeldende bil):
http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0009341/VW/VW-Transporter-T4--2002-2003-.jpg

kermitt
31/05/11, 20:39
Enn det å gjøre seg til tjuv for noe sånt da! :D makan, det er lavmål. Får håpe de brenner i helvette og at eieren får mye penger i forsikrings oppgjør! :p

JørnM_940
31/05/11, 20:42
Enn det å gjøre seg til tjuv for noe sånt da! :D makan, det er lavmål. Får håpe de brenner i helvette og at eieren får mye penger i forsikrings oppgjør! :p
Ja, sjønner det ikke... Onkelen min som kjøpte den for et par uker siden. Han har akkurat solgt den andre bilen han hadde, så nå har han ingen bil...

Mafaioz
01/06/11, 01:31
Snakk om uflaks. lavmålt og stjele noe sånt...satser på at dem finnern.

Olav
01/06/11, 09:06
Med høyt, hvitt tak? Isåfall er det ganske lett å legge merke til den om den skulle passere :) Skal holde øynene åpne.

Revell
01/06/11, 09:41
Satser nok på att det er noen fra østblokklanda:rolleyes: (Les: Polen,Litauen) Men skal se ettern jeg:)

R-israelsen
01/06/11, 10:28
Tipper den drar til polen.. For noen måneder siden ble det stjelt en svart caravelle fra verkstedet vårt, (kundebil) og ingen så noe mer til den, før nå for noen uker siden, hadde politiet funnet den på grensa til polen, stod på kaia der og hadde ikke kommet lenger..

Våres caravelle 4x4 ble også brutt opp og tjuvkoblet, Men dem fikk ikke start da vi må bruke startgass på den, Luft lekasje en plass (husker ikke hvor)

Morgis
01/06/11, 11:48
fine smuglerbiler dette. polakker og litauere er ville etter dem.
OM det da ikke er forrige eier som ville ha den tilbake da :)

JørnM_940
01/06/11, 13:19
Var visst vanlige biler å stjele ja..
Er ikke sånt hvitt høyt tak på den nei. Det så jeg faktisk ikke når jeg la opp bildet:p

Tom K
01/06/11, 19:45
Jeg hadde en Ford van som ble stjålet for noen år siden, fikk beskjed av politiet at den brydde de seg ikke om å lete etter, for den var sikkert allerede full av tyvgods og på vei til Polen

JørnM_940
01/06/11, 19:48
Jeg hadde en Ford van som ble stjålet for noen år siden, fikk beskjed av politiet at den brydde de seg ikke om å lete etter, for den var sikkert allerede full av tyvgods og på vei til Polen
Såpass ja.. Får håpe du hadde forsikring da.
Caravelle'n ble funnet i går kveld, mellom Sluppenbrua og Bøchmannsveien, rett neom meg faktisk,, Regner med det er noen som har stjålet den i fylla og dratt på raid med, eller bare for å komme seg hjem:confused:

Revell
01/06/11, 19:50
hel eller vrak?

JørnM_940
01/06/11, 19:51
hel eller vrak?
Forholdsvis hel. Dørhåndtak revet av, samt noe ødelagt ved ratt og dashbord. Var visst noen riper utvendig også. Står hos Falck nå for sjekk, de skal vel avgjøre om det blir kondemnering eller reparasjon. Tipper på det siste.