PDA

Vis full versjon : Eget "skjult" underforum i kjøp/salg?



Joakim-G_R
28/02/10, 19:24
Syns det blir litt mye med alle "solgt"-trådene, er det ikke greit å få de vekk fra kjøp/salg? Enten slette de, eller flytte de til en "skjult" underkategori?

Mulig jeg er vanskelig bare. :)

TeamBørnOut
28/02/10, 19:39
enig... få de fjernet..

gaupe
28/02/10, 20:34
Trådane forsvinn etter 3 månedar av seg sjølv.

TeamBørnOut
28/02/10, 20:46
sett grensa til en uke ellerno?

ChrML
28/02/10, 21:57
sett grensa til en uke ellerno?
Alle Kjøp & Salg trådene forsvinner 3 mnd etter sist svar. En uke blir igrunn alt for lite :p.

Er jo ikke så plagsomt med de solgte trådene da :p. De er jo låst, er jo bare å ikke lese de.

Joakim-G_R
28/02/10, 22:02
Er endel som er solgt som ikke blir oppdatert også, det er slitsomt det au. :p

Rart hva som irriterer en, vi har det vel for godt her vi bor.

TeamBørnOut
01/03/10, 08:27
hvis man søker så dukker de låste trådene opp vell?

Morgis
01/03/10, 09:39
Fordelen med at dem ligger ei lita stund etter endt handel, er at man har noe å gå tilbake til dersom det skulle være noe.
Feks at det oppstår problemer et par uker senere etter kjøp.
Da kan man faktisk bla fram annonsen igjen å finne beskrivelse og kontaktinformasjon til selger :)

Joakim-G_R
01/03/10, 23:15
Det går jo og om det er laget et underforum hvor de blir sendt, istedenfor å ligge på kjøp/salg. Men ok :)

Joakim-G_R
28/07/10, 23:13
Syns det burde blitt utnevnt en eller 2 dedikerte kjøp/salg-moderatorer. Syns det underforumet lever litt for mye for seg selv..

Som f.eks kontrollere når ting blir solgt, låse tråder, og kanskje lage en liten "mal" på hva annonsen MÅ inneholde. (Som f.eks litt smått detaljert, ikke abre "Felger til 240", "Ratt til volvo", osv, og også bilder bør være minstekrav.)

Litt vel rotete der, og vanskelig å lete seg frem syns jeg.

Kodja
28/07/10, 23:17
Joakim: den der er jeg helt enig i! burde være en moderator som liker å pelle i ting som kan ha det der som "interessefelt" og påpeke og redigere slikt som kjøp og salgspostene :)

Joakim-G_R
28/07/10, 23:22
Jeg var det på Volvoforum og, sammen med et par andre såvidt jeg husker, ble ryddig og fint der etterhvert syns jeg. Var jo kaos der også.

rustan
29/07/10, 15:33
Hehe, er dette virkelig et problem?:p

Joakim-G_R
29/07/10, 16:26
Hehe, er dette virkelig et problem?:p

Ja, jeg syns det. Når man ser igjennom og finner noe man vil ha, så er det jævelig kjedelig når 98% av det man er interessert i er solgt.

SirKim
29/07/10, 17:05
Holder en knapp med Joakim. Hadde vært kjekt med et underforum hvor alt som er solgt osv blir slengt over til ! Ikke at det er noe problem sånn egentlig, men blir mye mer ryddig å oversiktlig :)

rustan
29/07/10, 17:13
Ja, jeg syns det. Når man ser igjennom og finner noe man vil ha, så er det jævelig kjedelig når 98% av det man er interessert i er solgt.

Ja, det er litt kjedelig. Er vant med det fra Finn og Autodb.