Vis full versjon : Volvo 340 byttes i stasjonsvogn eller selges. SOLGT.
jokka fult nå eller siden du skal ha vogn ? :p
Haha:p. Neida. Trenger flyttebil :D
trenger ikke bytte bort denna på grunn av det vell? espen har jo to vogner nå å jeg har en å en hiace så er bare å si i fra så skal vi få flytta på dere :p
Ja men skal ha vinterbil etter det:p. Tviler jeg får låne en av bila dine til å måke minnåsen med i vinter?:p.
Har ikke så lyst til å ødelegge denne da den er i såppas god stand. Så får gi det et bytteforsøk først.
Meeen hvis ingen vil ha den blir den slakta på isen i vinter:D
Edit: Pluss at jeg trenger trekkbil i sommer. Og der jeg skal trekke vogn vil du ikke ha penbilen din for å si det sånn:p. Men som sagt. Vi får se ann. Har lyst til å hore opp denna å:D
skal brøyte minneåsen selv i vinter jeg, MEN ikke med noen av de som står her nå da :p blir vell noe annet det gitt :p
Espen Hveding Nordgård
01/06/11, 16:35
Jeg og Thomas begynner litt tidlig serru ;)
Ingen som har lyst på artig vinterbil i år?.
For å være helt klar. Stasjonsvogna kan være stygg som faen i lakken!:p. Jeg driter i om du har hoppa på den i fylla osv. Alt jeg ber om er at den er i god teknisk stand (motor, gir, drivverk må være i orden). Gjerne eu godkjent:)
Jeg og Thomas begynner litt tidlig serru ;)
kjører da vogn jeg å da :p ser etter hus å :p gidder ikke bo som sild i tønne(hint hint)
Hadde jeg bare hatt en gammal stasj så skulle vi ha bytta:D
HvedingN trives med å bo på asylmottak han:p
Hadde jeg bare hatt en gammal stasj så skulle vi ha bytta:D
Ja, det er en bra bil:)
Prøver litt til før jeg gir meg. Behovet for stasj minker for hver dag som går egentlig. Begynner jo å bli glad i den lille Volvo`n:D.
Selge ja????:p
Tja, det var jo egentlig ikke planen:p. Men kom med et bud du:). Gratis omreg btw.
Espen Hveding Nordgård
08/06/11, 17:51
Asylmottak faktisk :p
For å være ontopic så er detta en kurrant bil =D
Bare å komme med bud:p. Den må bort:(.
Hva kunne du tenkt deg for den?
Ligger til 10k på finn.no. Noe som jeg ser på som en god deal på en nylig eu ok bil som har gått 105k..
Meeen.. Tja.. Tar imot bud:p. Jeg går ikke under 8.000 enda.
sånn "protesejeger" detta eller?
Protesejeger?:p. Som i gammalmannskjørt?
Nei, om det er variomatic. reimdrift.... får du en kroppsdel i nærheten av de reimene der, så ender du opp med protese.. derfor blir 340 og Daf66/Volvo66 kalt Protese-jegere:D
Haha nice:p. Nei. Dette er den nye typen 340. Ingen variomatic.
Det var da enda no:) Trekloss er artig vinterbil det:) Prøvde en 360 med B23 forgasserturbo og sveisa sperre for mange år siden, og det spola godt det:)
Geniale vinterbiler ja:). Fin vektfordeling:D
Hehe:) Genial vinterbil er Granada 2.8 det:)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.