PDA

Vis full versjon : 460 lader ikke..



HarryVolvo
27/05/11, 23:42
Hei. Har en kompis som har kjøpt seg en 460.. Problemet med den var at den ikke ladet, så dem bytta dynamo til en ny brukt dynamo som dem ble fortalt at skulle funke.. Men bilen lader fremdeles ikke. Ladelampa lyser svakt, og batteriet tømmes etter litt kjøring.

Har ikke sett på bilen selv, men tenkte jeg skulle høre her om noen har vært borti dette problemet før.. :)


(Vet verken årsmodell eller motortype)

Mafaioz
28/05/11, 00:16
Hei. Har en kompis som har kjøpt seg en 460.. Problemet med den var at den ikke ladet, så dem bytta dynamo til en ny brukt dynamo som dem ble fortalt at skulle funke.. Men bilen lader fremdeles ikke. Ladelampa lyser svakt, og batteriet tømmes etter litt kjøring.

Har ikke sett på bilen selv, men tenkte jeg skulle høre her om noen har vært borti dette problemet før.. :)


(Vet verken årsmodell eller motortype)

Sjekk at kontaktene er ordentlig skrudd igjen, og på rett plass. er dem feil så lader den ikke.

Bobo
28/05/11, 16:46
selg 460'n å kjøp RWD volvo...

JH480
19/10/11, 09:19
Hvis ladelampa lyser svakt, i kombinasjon med varsellampa for bremsene. Så kan det hende at den tynne kabelen på dynamoen er koplet feil. (den ene er for ladelampe, mens den andre er for turteller(på dieselmotorer), om jeg ikke tar helt feil).

HarryVolvo
19/10/11, 11:44
er kun ladelampa som lyser svakt.. :/