PDA

Vis full versjon : Batteri fra Biltema ?



kimove
26/05/11, 15:03
Noen som har erfaring med biltema sine 12v bil/fritidsbatteri ?

Tom K
26/05/11, 15:27
De vant en test for en stund siden og da danket de ut dyre batterier som Varta og Sønnak ihvertfall

AleksanderK
26/05/11, 15:54
Har et biltema bilbatteri i 740en. Funker helt fint det. god strøm, og varer lenge

boman
27/05/11, 05:43
Jeg har også Biltema batteri i bilen min, funker fint, men i under -10 grader sliter det litt med å gi fra seg mye strøm. Dette er når det var helt nytt, men alt i alt et billig og bra batteri, er jo til og med garanti på de.

mcnugget
27/05/11, 08:34
Mi erfaring er at dei funkar veldig bra, på lik linje med andre batteri :)

Oddwar
28/05/11, 12:21
Jeg har også god erfaring med biltema batteri :)

142senja
28/05/11, 18:16
har et i 142ien bare for å ha strøm, den sto ute i hele vinter hadde start 3-4ganger iløpe av vintereb, var aldri fritt for strøm :) men det tok kveld nå, så blir vell et slikt på nytt ja :)

Børge Vikebø
29/05/11, 11:43
Biltema sine fungerer veldig bra til bruksbiler. Har ingenting å utsette på de.

Et godt tips (uavhengig av batterimerke) er å vedlikeholdslade i ny og ne. Dette øker faktisk levetiden da bilens dynamo ikke klarer å topplade batteriet når du kjører og har forbrukere påslått (dvs lys,stereo, klima/vifte etc..)

JonasS
07/06/11, 20:37
Biltema leverer bra batterier.. Di kjøper jo batteriene av en eller annen storprodusent i store kvantum, derav prisen..
Som nevnt vant de batteritester et par år på rad.. Har kun hatt Biltema batterier selv, anbefaler dem uten problem! :)

jacobsen
21/06/11, 14:21
Biltema sine fungerer veldig bra til bruksbiler. Har ingenting å utsette på de.

Et godt tips (uavhengig av batterimerke) er å vedlikeholdslade i ny og ne. Dette øker faktisk levetiden da bilens dynamo ikke klarer å topplade batteriet når du kjører og har forbrukere påslått (dvs lys,stereo, klima/vifte etc..)

hehe satte nettopp på en slik vedlikeholdslader på bilen, lenge siden sist nå :) utrolig kjekk sak