Melicon
24/05/11, 23:36
Heisann
Har nå gått til innkjøp av en volvo 740 med en 96 mod b230ft motor med 531 topp større dyser osv og smidd innmat Ladder nå på 1.3 med org intercooler.
Synst det er litt lite effekt nå og hadde vært gøy med noe flere hester. Altså ikke missforstå meg, er en kjapp og morsom bil, men vil ha litt mer power.
Hva ville dere ha gjort for å få litt mer gamp?
Vet att den ene bensinpumpa begynner å bli litt dårlig så denne må byttes, eventuelt bytte begge 2 i samme slengen.
Må også ha meg en sikkelig alu cooler også.
Skal også ha meg ett datasprut.
Må også ha meg en større turbo.
Vil også ha meg en sikkelig diff.
Men vet ikke helt hva som er bra og hva som ikke er bra, så der kommer dere inn i bilde:)
Har lyst på rundt 350-400 gamp, iallefall nærme der en plass.
Så kom med innspill på hva jeg burde handle meg da jeg ikke har peiling på hva som er holdbart, Helst med linker.
Er det noe mer jeg trenger for å nå effektmåle mitt så kom med tips:)
Tusen takk:)
Har nå gått til innkjøp av en volvo 740 med en 96 mod b230ft motor med 531 topp større dyser osv og smidd innmat Ladder nå på 1.3 med org intercooler.
Synst det er litt lite effekt nå og hadde vært gøy med noe flere hester. Altså ikke missforstå meg, er en kjapp og morsom bil, men vil ha litt mer power.
Hva ville dere ha gjort for å få litt mer gamp?
Vet att den ene bensinpumpa begynner å bli litt dårlig så denne må byttes, eventuelt bytte begge 2 i samme slengen.
Må også ha meg en sikkelig alu cooler også.
Skal også ha meg ett datasprut.
Må også ha meg en større turbo.
Vil også ha meg en sikkelig diff.
Men vet ikke helt hva som er bra og hva som ikke er bra, så der kommer dere inn i bilde:)
Har lyst på rundt 350-400 gamp, iallefall nærme der en plass.
Så kom med innspill på hva jeg burde handle meg da jeg ikke har peiling på hva som er holdbart, Helst med linker.
Er det noe mer jeg trenger for å nå effektmåle mitt så kom med tips:)
Tusen takk:)