PDA

Vis full versjon : 1997 V40 startar ikkje. (løyst)



Øygard
24/05/11, 18:41
Eg fekk eit lite oppdrag i dag, det er ein V40 97-modell som ikkje vil starta. Når eg skrur på tenninga kjem det ein rask tikkelyd frå sikrings/releboksen i motorrommet og når eg vrir endo meir på nøkkelen, for å starta, sluttar det å tikka og det er alt. Er det startreleet? Viss nåken kan hjelpa meg blir eg veldig glad, er ikkje kompetent til å finna ut av sånt elektrisk tull sjølv.

edit: Er ein 1,8 bensinmotor, gått ca 280000 km.

Øygard
24/05/11, 20:01
Har funne ut av det no, det er i startreleet feilen ligg. Det var der tikkinga kom ifrå og bilen starta utan problem når me trilla han i gong.

jan ole
25/05/11, 17:21
sikkert dumt spørsmål men har du skjekka strømen på bateriet? på min v40 kommer det rask tikkelyd fra sikrings/releboksen da den var strøm tom...

Øygard
27/05/11, 23:33
Neida, eg er vant til dumme spørsmål, eg stiller det ofte sjølv og. Det var lys på han då, so det kan ikkje ha vore heilt tomt for straum, når eg prøvde å starta han var det ingen lyd. So eg trur ikkje det var det som var problemet. Men takk skal du ha.

gromførti
29/05/11, 19:44
ville satt batteriet på lading ei natt å så prøve. du har sikkert nokk strøm til lysene, men det skal litt mere til får å drive rundt starteren :)

Øygard
01/06/11, 08:52
Ja, det var eg borti på ein traktor i sommar. Då var det visstnok den eine cella å batteriet som var gåen sån at det berre var ti volt. Då var det akkoratt dei samme symptoma. Men batteriet var berre nåken dagar gammalt.

Fant ut at det var jordingskabelen til batteriet som var eira av:p