PDA

Vis full versjon : sette inn el vinduer i 740



hokoff
26/02/10, 21:39
Noen som veit hvordan man settwer inn el vindus heiser i 740? er det mye jobb?:D

Wahl
27/02/10, 21:08
Nei, bytt dørtekk, er som å bytte heismotor, er vell 3 skruer per rute, så legg opp ledninger mellom, er ikke så vanskelig nei, alle kontakter osv er bare å plugge rett i :)

Volven
28/02/10, 10:53
Er lett så lenge modellen er over 88.... under mener jeg ledningsnett var anderledes....

Jeg har montert elvinduer i en 86modell... men da byttet jeg hele ledningsnettet forran i bilen.... er mye jobb

A.Finstad
01/03/10, 11:43
det er litt opp og ned om det er mye jobb eller ei da det er mange forskjellige ledningsnett i disse bilene og ikke alle har plugger til elvinduer, men ta en titt oppunder dashen ved pedalene å se om du finner pluggen eller ikke kan også se ved de andre dørene om du finner plugger der også

Luigi
03/03/10, 09:37
tok el vindu sett fra en 86 mod 760, motorene og alt passa perfekt.
lednigs nettet er ganske ok, bare du har det orginale, sitter jo ganske mye annet i di runde stikka du kan fjerne, da burde du kjøpe ledings verktøy på biltema, får og dytte ut stikka som står i di runde stikka, "hoved" stikka, altså di ledninge du ikke trenger.
så bare legger du opp vindus nettet sammen med det orginale. ville ikke begynt og klusse med det orginale!
er ganske rett fram, finnes også kart over lednigs nett på google, som jeg brukte når jeg la opp :)