Vis full versjon : Baklykter 850 stv...V70
Hei.
Er en smule forvirret igjenn, har en 850 stv 1996 mod og på min så er det blinkys på den øvre baklykten. Det er en på forumet her som har en 850 1991 mod og den har (ser ut som) ryggelys der som jeg har blinklyset. og det samme er det på V70, altså blanke felter oppe.
Er det en mod dette her eller kom også 850`n ut med ryggelys oppe ? det er kun 850 jeg har sett med blinklys oppe liksom så derfor jeg lurer.
Ivar Hestø
16/05/11, 01:00
850 stasjonsvogn har et hvitt, og et oransje felt på baklyktene. På v70, ble det oransje glasset over blinkersen byttet ut til hvitt, så det ser ut som to "ryggelys".
En populær modifikasjon, er å bytte ut den øvere delen av baklyktene til den delen ifra v70, for en litt nyere look.
Håper dette gjorde deg litt mindre forvirret :)
Ja jeg hadde en viss anelse om det ja, så da kan vi gå ut i fra at de rett og slett har byttet til V70 lykter på hans da ?
Ivar Hestø
16/05/11, 12:13
Tror nok du bare kan gå ut ifra det ja :) Enkel å grei mod som får bilen til å se litt nyere ut, og passer rett på uten en modifikasjon.
Ja det er jo sant da, personlig så synest jeg 850 er penere, har sett på noen svarte styling lykter som jeg sterkt vurderer, synest de er spreke men vet ikke ennå, langt igjenn til jeg kommer dit hehe.
Braathen142
16/05/11, 15:38
de svarte Styling lyktene er nice på bilen! hadde de selv på den Norske 850`n.
Men så sant du ikke har svart eller sølv farga bil så syns jeg det ser litt rart ut med de lyktene. Da er org lyktene bedre. Eventuelt v70 lykter :)
Kjetil Krømcke
16/05/11, 20:39
Jeg har selv byttet til v70 baklykter på min men husk at du må ha orange lyspære om du bytter da;)
Ja nå har det seg slik da at jeg har rød bil, synest ikke det så så innmari rart ut jeg, du har jo den svarte kanten rundt liksom. Ja skal være enig i at svart bil med deee lyktene der er rå sprekt, men har man ikke svart bil så har man ikke hehe.
kkromcke: ikke noe V70 lykter på meg nei :) synest de ikke er så pene som på 850, men er jo vær sin smak det :)
Kjetil Krømcke
17/05/11, 01:51
kkromcke: ikke noe V70 lykter på meg nei :) synest de ikke er så pene som på 850, men er jo vær sin smak det :)
Helt klart, hver sin smak;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.