Vis full versjon : Tåkelys i høyrelykt på 1998 945?
Har lyst på kjørelys oppe på 945 men det mangler hull i den høyre lykta. hva skal jeg gjøre da?
Har lyst på kjørelys oppe på 945 men det mangler hull i den høyre lykta. hva skal jeg gjøre da?
slå ut plast biten som dekker for, eller prøv å skjære den pent ut. er spor for pæreholder der. ledning ligger mulig klart der det også. var gjort på 2 min på 96 modellen jeg hadde
Mangler ledning og de metaldelene:( Men er ikke farlig skal jo koble ledningen via kjørelyset:)
Sikker på at ledningen mangler? Den ligger kanskje litt lenger ned en at du ser den med første øyekast. Den er mest sannsynelig også teipa tilbake på kabelmatta.
Men er som RG sier, at det er spor der, bare at det er tetta igjen, så skjær ut eller slå forsiktig ut. Hvis det ikke lar seg gjøre å få spora bra nok kan du eventuelt sette i en annen pæreholder (kjøpes på feks elfa, kanskje også clas ohlson) som skrus fast i plasten.
ledning skal ligge der tror jeg ganske sikkert, min lå den helt nedved gulvet, tapet rundt som boman sier
kjøp ei lykt fra høyrestyrt bil, feks fra england :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.