Vis full versjon : spesielle smale baklykt på 244?
min er den med blanke lykter innerst, allså ryggelysene innerst !
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/197078_10150436453380637_583705636_17511905_487163 9_n.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/05/1141.jpg
spesielle og spesielle.. var vel den øverste som var standard i USA av de smale lyktene såvidt jeg vet. men mener det har noe med tåkelys eller ei, å gjøre...
spesielle og spesielle.. var vel den øverste som var standard i USA av de smale lyktene såvidt jeg vet. men mener det har noe med tåkelys eller ei, å gjøre...
Okej, for jeg finner F**** ikke ett til eksemplar av 244 med den type lykter, var bare derfor jeg la ut tråden for å finne ut og hva folk sier om det :)
Svenskebilene kommer også med ryggelysene innerst som på øverste bildet.
Det er vel dei norske som er spesielle, alle andre (?) hadde vel dei andre lyktene.
Blir vel i grunnen slik ja.
hm, okei.
min er den øverste xD
så med ryggelysene i midten var det norsk eller svensk? skjønte ikke helt :P
er ganske så ny i volvo så xD
Er en som driver med bilcross her i gata som har slike lykter liggende som skal kastes. de er så strøkne som brukte lykter kan bli:)
hm, okei.
min er den øverste xD
så med ryggelysene i midten var det norsk eller svensk? skjønte ikke helt :P
er ganske så ny i volvo så xD
Dei med ryggelys i midten oppe er norske.
Er en som driver med bilcross her i gata som har slike lykter liggende som skal kastes. de er så strøkne som brukte lykter kan bli:)
disse kan du ta og sende til Nicko, han dekker frakta ;)
arti at folk svarer for meg.
men sir ikke neitakk ! så jatakk! :D
er bare å sende en pling på pm eller sms ( 41549243 )
så fikser vi det :)
arti at folk svarer for meg.
men sir ikke neitakk ! så jatakk! :D
er bare å sende en pling på pm eller sms ( 41549243 )
så fikser vi det :)Sender en sms til han nå og hører om han har de enda:)
Sender en sms til han nå og hører om han har de enda:)
er det snakk om di med ryggelysene i midten du snakker om?
Lurer på om ikke ryggelyset er innerst mot skiltet men det kan jeg evnt sjekke opp om han har di
Lurer på om ikke ryggelyset er innerst mot skiltet men det kan jeg evnt sjekke opp om han har di
okei :)
er uansett allså, venstre lykta er spruket så :P
de med ryggelyset øverst er vel de med tåkelysfunksjon bak....
det har vel vært med norsk-tysk standard oppigjennom
Ja, det skal nok stemme det med tåkelysfunksjonen. Svenske 242/244 hadde typen uten tåkelys, altså med ryggelys innerst mot skiltet, på årsmodellene 1979-81, men den andre i 1982. De norske hadde den andre hele tiden, altså 1979-82. Så typen med ryggelys innerst mot skiltet er om ikke ikke-eksisterende, så i hvert fall sjelden i trafikk i Norge.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.