Vis full versjon : trenger bakaksel 240
Hei jeg trenger bakaksel til en 91 mod 240 stv, da helst ikke 5 timer unna vestfold hehe :)
MVH Martin
97735521
ingen som vet om noen :(?
noen som veit hvilken type akaksel jeg kan bruke da? alle fra 240 eller hvordan er det?
christoffera
10/05/11, 14:55
Alle 240 akslene passer, men kunn den nyere typen (1031) har speedometer teller i diffen.
Bare gå på dynga og se. Eller kom i kontakt med noen som har en delebil stående.
Burde ikke være en mangelvare i vestfold...
Flyttet tråden din hit jeg, da den hører hjemme under dette underforumet. :) Mvh Daniel V.
ok takk :) nei burde vel ikke det, men jeg har desverre ikke fått tak i noen, har vært i kontakt med den nærmeste huggerne her og de er jo skyhøye på pris =/
flyttet hvor? finner den ikke andre steder enn under 100-200 serien jeg?
Alle 240 akslene passer, men kunn den nyere typen (1031) har speedometer teller i diffen.
Bare gå på dynga og se. Eller kom i kontakt med noen som har en delebil stående.
Burde ikke være en mangelvare i vestfold...
Det stemmer ikkje, sein 1030 har også speedometer-sensor.
Den ein skal passe seg for, er at ein får ein med rett speedometer-sensor.
Dersom du har ein bakaksling med alu-lok, må du ha ein annan med alu-lok, og omvendt.
i og med at jeg har en 91 moell så er jeg vel avhengig av å få tak i en som har speedometer på akselen da eller ?
i og med at jeg har en 91 moell så er jeg vel avhengig av å få tak i en som har speedometer på akselen da eller ?
Ja, alle etter 86 har dette. Det er eit årsskilje på 91-modellen, og eg meinar du må ha ein 91-93, som er litt vanskeleg å finne.
vei om 2 stk.. men di står i vallers. 91 og 92 aksling.
Ja, alle etter 86 har dette. Det er eit årsskilje på 91-modellen, og eg meinar du må ha ein 91-93, som er litt vanskeleg å finne.
okei så det du sier er at jeg MÅ få tak i en som er 91-93 modell? =/ eller at alle etter 86 passer?
Skistav: har du eventuelt ett postnr eller en by jeg an søke opp for å eventuelt se hvor langt unna der er fra meg?
på forhånd takk :)
hvordan har det seg at jeg får opp 9 treff :P ? du hakke noe pbedre jeg kan søke på da:) ?
tror jeg fant riktig nå =( opp mot hamar/gol ?
Jeg har i Holemstrand. 800 så er den din!
48004394
flyttet hvor? finner den ikke andre steder enn under 100-200 serien jeg?
Under kjøpes på 100/200 serien ;)
takk til Martin S, nå blir det spennende og se om jeg klarer å få montert den i morgen :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.