PDA

Vis full versjon : Skal du ha deler?



850freak
08/05/11, 08:34
Hei. Kom over denne siden, dette er en av de beste sidene jeg har vært borti når det gjelder dele innkjøp og info.
Selv med frakt pris så synest jeg total prisen er ganske så grei. De har det meste deler til de fleste Volvo modeller samt masse informasjon, råd, veiledning osv. Ta en titt på den :) Men sparingen skjer mest ved å kjøpe flere deler på en gang.

http://www.swedishautoparts.com

Gamboni
09/05/11, 21:28
Den var jo ikke dum, takker ;)

mrstfu
09/05/11, 22:40
drøyt 400 dollar for en Rfanger er jo ikke dårlig... står ikke noe om materialet da, er dette originaldeler, stort sett? er ikke interessert i glassfiberfanger.

850freak
10/05/11, 19:56
De selger både orginal og såkalte aftermarket deler. aftermarket deler er som regel litt billigere enn orginalt

850freak
10/05/11, 20:02
drøyt 400 dollar for en Rfanger er jo ikke dårlig... står ikke noe om materialet da, er dette originaldeler, stort sett? er ikke interessert i glassfiberfanger.

du glemte frakten :) med frakten og hjem på døra så kommer det på 4,139.46 kr
ja det er en orginal fanger

mrstfu
13/05/11, 12:40
ja, da var det ikke så billig allikevel. på Bilia skal de ha 5200 for en 850 Rfanger lakkert i en Rfarge. så drøyt 4 lapper for en uprimet en er drøyt, kan jo få tak i en du uansett må lakkere på finn.no for et par tusen.

850freak
14/05/11, 19:15
Ja ikke sant,er enig der. kjøper ikke noe fanger der nei. men er mye annet som en sparer på da, hvis man kjøper i større kvantum. har bestillt meg komplett pakning sett til hele motoren inkl. vannpumpe og veivhus ventilasjons boks, alt kom på 2200 med frakt hjem på døren, så der tjente jeg jo litt da.
neste på lista blir register reim kit og driv reim kit, med strammere, hjul, komplett pakke, med frakt så kommer det på 2300, med frakt hjem på døren. har ikke klart å finni noen bedre priser noe annet sted.

850freak
14/05/11, 19:16
ja, da var det ikke så billig allikevel. på Bilia skal de ha 5200 for en 850 Rfanger lakkert i en Rfarge. så drøyt 4 lapper for en uprimet en er drøyt, kan jo få tak i en du uansett må lakkere på finn.no for et par tusen.

Lakkere gjør jeg selv det :)

mrstfu
18/05/11, 22:06
jeg og, men lakk er heller ikke gratis. hvis du skal bruke bokslakk, ryker du på litt penger hvis du skal lakkere en hel fanger, samme gjelder spannlakk.

850freak
18/05/11, 23:36
Ja klart det koster hvis du skal ha det skikkelig, de gangene jeg har kjøpt lakk så kjøper jeg hos den lokale bil lakkereren, han gir meg en grei pris på literen, får det jeg trenger hos de.

på en annen side så er det et slit noen ganger å kjøpe noe som ikke er orginalt og. feks, uorginal fanger som i dette tilfellet så er det som regel mye arbeid på den før du i det hele tatt kan tenke på lakkering, pluss at det skal bli pent. Så alt i alt så er det kanskje lønnsomt å kjøpe den orginalt med farge på.

Vet du hva slags farger 850R kom ut med ?