Vis full versjon : Noen som har bilder av dashbord (gammel type)
Er det noen som har noen bilder av dashbord gammel type hvor de har montert ekstainstrumenter etc?
Gammeltype 240-serie? det eneste ekstrautstyr var vel turteller. org utstyr vel å merke
Ein fekk også anna utstyr til å montere der turtellaren står, termometer og økomålar meinar eg fins.
Ein fekk også anna utstyr til å montere der turtellaren står, termometer og økomålar meinar eg fins.
Det har jeg aldri sett før. bilde?
ja, jeg har googla det :p
Det har jeg aldri sett før. bilde?
ja, jeg har googla det :p
Nei, men det var ikkje så lenge sidan eg såg noko slikt, om eg berre klarar å huske det då...
Høres ut som om det man sitter igjen med er 2 valg. enten GT-instrument eller
instrumentholder på toppen av dashbordet hvor høyttaleren er montert.
Jepp. Gamle dashbordet har ingen deksler du kan vippe av med 52mm hull under.. :)
Mener også jeg har sett en gammeltype økomåler du kan ha der turtelleren skal/kan være. Var på Blocket for noen år siden. Gikk for litt over 2K.
paal-andre
09/05/11, 17:42
hva med den her? veit den ikke sitter på gamletypen dash som du snakker om.. men tror den kanskje skal passe der høyttaleren i midten av dashen står på gamletypen..
http://www.neptune242.com/neptune/08dash.jpg
Ja det er en slik en jeg tenkte meg, de koster jo en formue om man er så heldig å komme over en, så det blir vel å forsøke å støpe en tenker jeg, om jeg ikke like greit bytter dash.
Flere år siden jeg har sett en slik til salgs. Og om du finner en, kan du banne på at du ikke er den eneste som legger inn bud! :)
paal-andre
10/05/11, 10:21
har aldri sett en til salgs før. hva går de for sånn ca a ?
har aldri sett en til salgs før. hva går de for sånn ca a ?Skal vi se den koster: Skjorta, buksa, gull, grønne skoger, det hvite i øynene dine, 2stk nyrer, 1stk lever, 2stk hornhinner og 50 øre:D
Eller noe der omkring men Biltema har jo en som er tilnærmet lik og den koster bare 200ish kroner:D
Prisen spørs jo litt på tilstand, men for en som er strøken må du nok belage deg på å betale store summer. Du kan fort komme opp i flere tusen kroner.
Er sikkert mulig å lage til en som ligner på de der da, med litt glassfiber og masse pusssing.
Har ikke kodja en slik holder?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.