PDA

Vis full versjon : Reservedeler fra Pedersens-racing/Kg-trimning



TBS
24/02/10, 19:49
Noen som har erfaringer med reservedeler fra KG-trimning som Pedersen selger? Har selv handlet flere deler der, som vannpumpe, tennkabler, tennplugger, varmeapparatvifte til 240, kryss til mellomaksel, foringer, diverse forstillingsdeler til 940. Dette er deler fra KG´s katalog. Meget gode priser! Noe av det er faktisk billigere enn biltema :eek:

Har kjøpt hos Pedersen, og direkte fra KG.

Jeg har ikke hatt problemer med noe jeg har kjøpt derfra. Noen andre med gode eller dårlige erfaringer?

Sebbe
03/04/10, 17:08
har bare kjøpt foringer fra de, og er veldig fornøyd med prisen hvertfall, men sender kg til norge? for prisene deres er jo lavere enn pedersen sine og i svenske kroner, jeg har planer om å bestille ganske mye fra de om ikke så lenge, så om det går så er det jo mange kroner å spare

TeamBørnOut
03/04/10, 17:22
KG sier man skal kontakte pedersen.
Delene de selger er bra. Ikke det billigste. men det er bedre en biltema søppel.
Skal du tjene penger så må du få en svenske til å bestille fra kg isteden. Er en del å spare faktisk :)

Tinnsoldaten
03/04/10, 18:45
Har vært bra det jeg har fått derfra hvertfall. Bremseskjold til 140en var litt annerledes, men tror det går på at det er små forskjeller på årsmodell på originaldelene, mens disse skal passe alle. Var ikke noe problem egentlig. Bremseskivene var Brembo. Pakninger har vært bra passform på, noe man ikke alltid kan si om Biltema.

ArneR
03/04/10, 22:34
KG solgte organisk BMW lamell til meg ihvertfall, fra "special-katalogen" deres. De trakk fra 20% på prisen (moms), og jeg betalte i nettbanken med IBAN nummer og BIC/SWIFT.

Fikk pakken kort tid etterpå..

Så man trenger ikke gå igjennom pedersens om man ikke vil.. :p

http://kgtrimning.com/postorder.htm

TBS
03/04/10, 23:07
Jeg har også handlet direkte fra KG. Poste Restante til Strömstad:)

ChrML
03/04/10, 23:43
Jeg har også handlet direkte fra KG. Poste Restante til Strömstad:)
Gjordt det samme. Bare positive erfaringer med det!

TeamBørnOut
04/04/10, 04:53
Hvis man bestiller til strømstad så skjønner jeg at det funker :)
Penger spart er penger tjent? :)

Lynvinge
04/04/10, 08:39
Hvis man bestiller til strømstad så skjønner jeg at det funker :)
Penger spart er penger tjent? :)

Jeg bestillte foringer fra kg hjem til Norge. Ingen problem det

Sebbe
04/04/10, 09:45
hvor lenge siden var det?

Lynvinge
04/04/10, 15:26
Hvis det er meg du sikter til så var det i januar/februar

jan_m
23/06/10, 22:43
handla bremser og foringer fra pedersen/kg samt litt anet småt og godt og vert stor fornøyd (org-745) og prisen er det ikke no og si på da alt er bedre en d**T tema...

turb00le
12/07/10, 09:33
Jeg har pleid å bestille dyrere ting (type clutch osv) poste restante i sverige rett fra kg (sparer kursen). Alt småtteri tar jeg bare å turer nedom pedersen etter. Jeg har jo typ 15min å kjøre dit så slipper frakt og tull. Klager ikke akkurat på prisene, bra service og alltid trivelig å komme innom.

HAS
26/08/10, 17:35
Jeg handler kun hos kg. De sender til norge ja. Ikke problem. Var innom der nå på fredagen. Trivelige og hjelpsomme folk der.