Vis full versjon : Noen som how to tråd om xc grill av 960?
Noen som har how to tråd om hvordan man lager xc grill av 960 grillen?
Deler man trenger og bilder er fint =)
Volvo-Power
04/05/11, 15:55
Noen som har how to tråd om hvordan man lager xc grill av 960 grillen?
Deler man trenger og bilder er fint =)
hivert meg på denne.. har selv en 960 grill og en xc70 grill.. mener der er disse som spleises.. men en how to hadde vært fint ja:)
hiver meg på denne.. har selv en 960 grill og en xc70 grill.. mener der er disse som spleises.. men en how to hadde vært fint ja:)ja om mange nok er ute etter dette kanskje snart noen starter en produksjon av dette =)
Volvo-Power
04/05/11, 16:51
ja om mange nok er ute etter dette kanskje snart noen starter en produksjon av dette =)
har ikke lmr dette? eventuelt at han skal starte? uansett fint med how to:)
har ikke lmr dette? eventuelt at han skal starte? uansett fint med how to:)han har nok ikke det gitt, om han skal starte vet jeg ikke
Hvilken av grillene er størst? XC70?
Kan ikke være så forbanna vanskelig, Du tar XC70 grillen, skjærer ut/plukker ut ruta og og skjærer ut/plukker ut stripene på 960'n å tilpasser XC70 grillen til 960 ramma... Er ikke noe heksekunst det her,
skarp kniv, pussepapir, treklosser elns, og sikaflex :)
Volvo-Power
24/05/11, 21:52
Kan ikke være så forbanna vanskelig, Du tar XC70 grillen, skjærer ut/plukker ut ruta og og skjærer ut/plukker ut stripene på 960'n å tilpasser XC70 grillen til 960 ramma... Er ikke noe heksekunst det her,
er nokk litt mer bare bare gutten min.
volvo-r-sport
26/05/11, 23:36
noen som har en 960 95- grill liggende?
ingen som har gjort dette? bilder?
Spør noen svensker da? På rett sia av grensa har jo "alle" dette.
Anders Dybvadsskog
01/06/11, 20:01
min ser ut som er jort slik:) hadde bilder av bygginga av svensken som laga den, men mange år siden:( men var ca sånn som du forklarte.
Anders Dybvadsskog
01/06/11, 20:24
er nokk litt mer bare bare gutten min.
Trenger ikke være mer en det gutten min.;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.