PDA

Vis full versjon : Volvo 940, B230FK med chip selges!



litenstor
02/05/11, 22:10
Selger min grombil, Volvo 940 grunnet kjøp av nyere Volvo.

Salgsform Bruktbil til salgs
Bilen står i Norge
Kilometer 375000
Årsmodell 1996
Karosseri Stasjonsvogn
Avgiftsklasse Personbil
1. gang reg. 1995
Sylindervolum 2.3
Effekt 200 hk
Drivstoff Bensin
Girkasse Manuell femtrinns
Hjuldrift Bakhjulsdrift
Farge Blå
Farge beskr Midnight blue
Interiørfarge Grått
Antall seter 5
Antall dører 5
Reg. nr. ce65843


1996 modell Volvo 940 Stasjonsvogn selges grunnet kjøp av nyere bil.

Dette er en bil som starter og går uansett. Det sitter en B230FK med chip i den (usikker på hvilken type) som utgjør ca 200hk. Bilen går greit og er god å kjøre. Bruker ikke olje eller vann. Bilen går på ca 0,8 på blandet kjøring. Tredjegiret fungerer som det skal. Det er noe dørtrekkskrukker - noe som er vanlig hos 940. Interiøret ellers er helt og pent. Sitter radio/cdspiller, bassrør og forsterker som følger med ved kjøp!

Følger med pent panser uten rust og bulker i samme sølvfarge som skjerm og fanger. Nye baklykter med kvite blinkere følger også med.


Dette er nylig skiftet:

Varmeapparat registeret
Bremser rundt om
Alle reimer inkl regreim
Olje og filter er byttet regelmessig
Endeledd
Nytt rusfritt eksosannlegg
Tennplugger
Tennpluggkabler
Rotor og fordelerlokk

Pris 29.000 inkl omreg, evnt bud.. men itte skambud!

Prisen endret til 26500 inkl omreg da bilen bare står omdagen.

Bilen står i Snertingdalen - 20 minutt unna Gjøvik!

Bilen ble EU-godkjent 29.04.2011 uten mangler!
Ring, SMS eller mail for mere info

Tlf. 90 41 21 71

For mer info og bilder se annonsen :http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28282078

http://cache.finn.no/mmo/2011/5/2/8/282/820/78_668002570.jpg

litenstor
03/05/11, 17:06
Bud er også aktuelt ;) Så lenge ingen kaster bort tia mi på skambud - er jo tråssalt gullet mitt det gjelder :D

litenstor
04/05/11, 19:35
Da er prisen endret til 26500 inkl omreg, da bilen ikke er i bruk om dagen - tar bare opp plass :)

Mr niceguy.
04/05/11, 20:08
da kanskje du kan vurdere tilbudet mitt igjen da, siden den bare tar opp plass, ;) jeg med den røde 83`n og tv`n..

litenstor
05/05/11, 10:10
Hehe, ja jeg kan godt vurdere det jeg, men da blir det bil å mellomlegg ;)

Mr niceguy.
05/05/11, 11:30
skjønner, jeg la ut 240`n tilsalgs idag tidlig, bare for å sjekke responsen, får jeg solgt den raskt så kjøper jeg 940`n.

litenstor
05/05/11, 12:32
Det er greit vettu :D Du kommer ikke til å angre om du kjøpern.... Jeg vurderte faktisk å avskilte den, å sette den på bokker i garasjen... Litt for glad i gullet sitt amma ;) Men, har man nok biler å skal kjøpe mer.. så er det greit å bli kvitt noe også :)

litenstor
10/05/11, 23:36
Bilen står fortsatt å venter på at noen vil kjøpe den ;)

Den er mye påkostet det siste året med diverse slitedeler. Motor er KJEMPEBRA! og går egentlig ganske greit. Trenger et lite lakkstrøk på skjerm, fanger og panser (følger med i sølvfarge). Den er ikke strøken, den har sine skavanker etter mange km på veien og alder. Den er nylig Eu-godkjent uten mangler. (Den hadde heller ikke store mangler på eu-kontrollen, det var en defekt lyspære i spreder og måtte stramme håndbrekket som hadde satt seg på ene siden). Bilen starter og går uansett, bruker rundt 0,8 på blandet kjøring. Skulle gjerne hatt bilen, men da familiesituasjonen har endret seg så trengs det "konebil" i stedet for grombilen.

Bare å sende på en sms,mail, PM eller svar her om det skulle være noen spørsmål, ønsker om bilder og lignende. Du finner Finn.no annonsen øverst i hovedinlegget - ligger noen bilder ute der og noe info :)