PDA

Vis full versjon : Senterkopp til Galaxy felger

AgRoTrOn
26/04/11, 19:51
Er det noen som har senterkopp til Galaxyfelger til overs? Mangler en og Volvo har dem ikke lenger.

Svirre
27/04/11, 17:42
Er det noen som har senterkopp til Galaxyfelger til overs? Mangler en og Volvo har dem ikke lenger.

Volvo selger av den nye typen :) Personlig syns jeg de kler Galaxy bedre enn de orginale, gamle svarte.

AgRoTrOn
27/04/11, 20:59
Volvo selger av den nye typen :) Personlig syns jeg de kler Galaxy bedre enn de orginale, gamle svarte.

Passer de? Har funnet ut at senterkoppa på Galaxy er litt mindre enn andre.. :)

The Sven
27/04/11, 21:04
Rart de er gått ut nå, er ikke lenge sia en kompis av meg fikk tak i nye sånne til noe Eiker-felger (de passer der og).

Får man tak i nye typen til gamle rwd felger egentlig Svirre? Er som agrotron sier større diameter på navkoppen på felgene til fwd.

Svirre
27/04/11, 22:13
Rart de er gått ut nå, er ikke lenge sia en kompis av meg fikk tak i nye sånne til noe Eiker-felger (de passer der og).

Får man tak i nye typen til gamle rwd felger egentlig Svirre? Er som agrotron sier større diameter på navkoppen på felgene til fwd.

Forskjellig diameter? Hmm...da er jeg straks litt usikker. Veit om en nettbutikk som selger Volvo navhjulskapsler, men kommer ikke på i farta :p Galaxy har 54 eller 60mm? De nye er i 62mm?

AgRoTrOn
28/04/11, 15:24
Forskjellig diameter? Hmm...da er jeg straks litt usikker. Veit om en nettbutikk som selger Volvo navhjulskapsler, men kommer ikke på i farta :p Galaxy har 54 eller 60mm? De nye er i 62mm?

Galaxy er 59mm etter det jeg har målt og de andre jeg har er 63mm...

Svirre
28/04/11, 18:19
Galaxy er 59mm etter det jeg har målt og de andre jeg har er 63mm...

59 og 63mm var det ja. Nei, kan høre på Volvo i morra om hva diametern er :)

Morgis
28/04/11, 18:26
mulig jeg har noen slike ukurrante liggende.. dem er grå mener jeg med volvo risset inn.
kan måle diameteren på dem

Svirre
28/04/11, 18:30
mulig jeg har noen slike ukurrante liggende.. dem er grå mener jeg med volvo risset inn.
kan måle diameteren på dem

Det er de orginale som tilhører galaxy felgene. De nye er lysegråe med blå logo :) Om det var de du mente.

AgRoTrOn
28/04/11, 19:52
hadde i hvertfall vært gull å å få de på... jævli irriterende å mangle bare en...

The Sven
28/04/11, 20:44
Det er de orginale som tilhører galaxy felgene. De nye er lysegråe med blå logo :) Om det var de du mente.

Nå ja, de svarte finnes jo i begge diametrene..

Svirre
29/04/11, 20:51
Nå ja, de svarte finnes jo i begge diametrene..

Fant ut at Eiker felgene har diameter 59mm (den minste i hvertfall), så regner med at Galaxy har samme diameter.

The Sven
29/04/11, 20:56
Ja som sagt... :p

Gule
04/05/11, 18:15
Berre som eit tips som kanskje er betre enn å køyre rundt med 3 senterkoppar.

Har de nye grå/blå- emblema på mine, om eg skal sei det sjølv so syns eg det ser veldig bra ut. Bittelitt modda liksom - slikt som folk legg merke til når dei studera litt nøye :)

AgRoTrOn
04/05/11, 20:58
Berre som eit tips som kanskje er betre enn å køyre rundt med 3 senterkoppar.

Har de nye grå/blå- emblema på mine, om eg skal sei det sjølv so syns eg det ser veldig bra ut. Bittelitt modda liksom - slikt som folk legg merke til når dei studera litt nøye :)

å du får de til å passe? :p

Gule
07/05/11, 17:56
Nei ikkje inni, dei ligg seff utanpå - funka som berre det.