PDA

Vis full versjon : får ikke start på b230fk



cossykiller
23/02/10, 09:49
Heisann, hadde en småfrekk opplevelse i dag tidlig, var på vei til jobb og lå i 60-70, da plutselig panseret blåste rett over ruta mi, bilen daua også, vet ikke om det var det at bilen daua som gjorde at jeg panseret spratt opp, men ihvertfall.

jeg sjekka at reg.reima ikke hadde hoppa av, før jeg prøvde og starte, kinna lenge før den starta såvidt, måtte holde den på starteren, hvis ikke daua den, fikk heller ikke start på den når jeg prøvde etter vi hadde dratt den hjem.

Sjekka for og se om det var noen kabler som var revne av. Klarte ikke og se noen (var mørkt) lurte på om noen har forslag til hva det kan være ? har datasprut.

Har tenkt at det kan være turboen som røk ? og at det har komt såpass med olje at pluggene ikke tenner, eller at pumpa kan ha gått/sikring til pumpa siden jeg ikke får start på den, kinner helt fint.

Takker for svar Mvh

TeamBørnOut
23/02/10, 11:01
bensinpumpene?
samme skjedde en kammerat når han traff ei snøfond med sprut. ikke har kolisjon. men bilen starta ikke før det var gått 2 uker å han hadde feilsøkt alt mulig hehe. fant ikke ut hva feilen var heller

cossykiller
23/02/10, 12:04
bensinpumpene?
samme skjedde en kammerat når han traff ei snøfond med sprut. ikke har kolisjon. men bilen starta ikke før det var gått 2 uker å han hadde feilsøkt alt mulig hehe. fant ikke ut hva feilen var heller

var bensinpumpa jeg tenkte på ja, får sjekke om det er noen kabler som har tatt kveld først, så reiser jeg snart ut i nordsjøen i 2 uker, så da kan jeg regne med at den sviver når jeg kommer tilbake ? :d