PDA

Vis full versjon : monteringsramme 1 din til v70



Borstad
26/04/11, 11:42
Finnes dette? isåfall, hvor i all verdens dager skaffer man, har sett at bilradiospes.no selger en oppbevaringsboks, som du setter under spilleren når den er montert?
Men det må da finnes noe annet, en egen ramme eller noen som gjør dette litt penere å se på? :P

Tore
26/04/11, 11:58
Min bil hadde 1-Din spiller da jeg kjøpte den. Da stod spilleren øverst så var det ett 1-dins oppbevaringshull under. Så i allefall orginalt og helt greit ut. Kan se om jeg har oppbevaringshull-innsatsen liggende hjemme for å se om det evt står volvo og noe delenummer på det?

Borstad
26/04/11, 13:10
Det hadde vert fint. har mest lyst på 1 din pioneer øverst også en pyntelist under, bare ett deksel på en måte. For så å borre 2 hull på dette dekselet å sette fast "bass controlleren" til 2 forsterkere der.

Frank
26/04/11, 15:32
Det hadde vert fint. har mest lyst på 1 din pioneer øverst også en pyntelist under, bare ett deksel på en måte. For så å borre 2 hull på dette dekselet å sette fast "bass controlleren" til 2 forsterkere der.

Det orginalsettet til volvo gir også en hylle under spilleren,dette
monterte jeg i min v70. skal leite frem delenr på det.

Tore
09/05/11, 22:26
Hos meg satt det en orginal volvo oppbevaringsrom (sammen med en 1-din spiller) da jeg kjøpte bilen. Oppbevaringrommet har Volvo nr 9150 773

V70wangen
09/05/11, 22:32
Man får også et "lokk" man kan ha der, dette er originalt volvo.
Delenummer: 9184042