PDA

Vis full versjon : Styr unna denne annonsa!!!



Vetle
25/04/11, 23:42
denne bilen er min....

http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1305802;_cmd=similar

Wakdar
25/04/11, 23:59
Hva er galt med denne?

A.Finstad
26/04/11, 00:12
det som er galt er at det ikke er han som har lakt den ut å han fremdeles har del 2 av vognkortet å han ikke har peiling på hvor bilen er henne...

Daruu
26/04/11, 00:16
Dette er en bil vetle har kjøpt, men ikke fått "eierskapet" på, som nå prøves å selges igjen?

Eller?

A.Finstad
26/04/11, 00:38
nei vetle har hatt denne en stund nå, så trur jeg han bytta den bort mot en vag eller noe i fylla virka det som, men ikke skrivd noen som helst kontrakt på eller eierskifte, etter det jeg har skjønt på det han har skrivi på facebook i hvertfall :p

Tom K
26/04/11, 17:03
det som er galt er at det ikke er han som har lakt den ut å han fremdeles har del 2 av vognkortet å han ikke har peiling på hvor bilen er henne...

Vet han ikke hvor bilen er ?
den er her.....*********

Ta det på PM er dere snill, ikke heng ut enkeltpersoner offentlig //Admin ;)

A.Finstad
26/04/11, 20:47
i følge det som sto på facebook så viste han ikke det ;)

Vetle
26/04/11, 22:02
Bytta bilen som sagt mot en vag, greit nok det var planlagt... Men kom opp ditt med volvon på henger og skulle ta med vag hjem igjen, MEN interiøret i vagen var visst nok stjelt og div ting manglet.. Ok tenkte jeg jeg beholder vogn kort og salgs melding på volvon fram til han kommer med delene. Dagene gikk og jeg masa sånn ca vær dag og nye undskyldninger kom vær gang... Til slutt fant jeg bilen tilsalgs på nette igjen men med annen eier... Han jeg bytta me hadde bytta den bort me en kamerat igjen vist.. Enden på visa var at jeg snoka litt rundt han jeg bytta bil med og var vist kjenning av onkel blå... Noe jeg nå har overlatt til de og ordne ;)

Svirre
28/04/11, 20:40
God kjenning av onkel blå ja. Kjent person her i distriktet. Synd du allerede har gjort forhandlinger med han...

Vetle
28/04/11, 23:57
bilen har blitt taua inn a polti den :)))