PDA

Vis full versjon : Er det mulig og få kjøpt nytt 16v toppdeksel?



thomasd
22/04/11, 23:13
Hei. har kjøpt en 16v topp som har vært i 740. Eneste som mangler er toppdekselet. Noen som vet om det går og få kjøpt nytt. Har prøvd og få kjøpt brukt men ser ikke ut som noen har.

cossykiller
23/04/11, 02:20
prøvd på www.blocket.se ? du får nok tak i det hos bilia også, men koster skjorta, om jeg sku ha ny 16v topp fra dem så kom det på 15000 + de sku ha den gamle 16v toppen i innbytte

Wrasko
23/04/11, 04:10
Ser at det er minst 1 16v topp på blocket til salgs, (dvs komplett topp, forutenom manglende ventiler), denne koster 1000kr.

Du har jo kun hatt toppen i snart 2 døgn eller no, og du har jo ikke såå hast med å få den komplett, så du kan jo bare ta tiden til hjelp, du sjekker jo alltid etter deler etc på nett uansett :)

thomasd
24/04/11, 00:56
Ser at det er minst 1 16v topp på blocket til salgs, (dvs komplett topp, forutenom manglende ventiler), denne koster 1000kr.

Du har jo kun hatt toppen i snart 2 døgn eller no, og du har jo ikke såå hast med å få den komplett, så du kan jo bare ta tiden til hjelp, du sjekker jo alltid etter deler etc på nett uansett :)

Har lenge vist jeg skal kjøpe den toppen. Har hatt en tråd ønsket kjøpt og var ingen respons på den, er nok et par måneder siden jeg skrev den tråden.