Vis full versjon : Er det mulig og få kjøpt nytt 16v toppdeksel?
Hei. har kjøpt en 16v topp som har vært i 740. Eneste som mangler er toppdekselet. Noen som vet om det går og få kjøpt nytt. Har prøvd og få kjøpt brukt men ser ikke ut som noen har.
cossykiller
23/04/11, 02:20
prøvd på www.blocket.se ? du får nok tak i det hos bilia også, men koster skjorta, om jeg sku ha ny 16v topp fra dem så kom det på 15000 + de sku ha den gamle 16v toppen i innbytte
Ser at det er minst 1 16v topp på blocket til salgs, (dvs komplett topp, forutenom manglende ventiler), denne koster 1000kr.
Du har jo kun hatt toppen i snart 2 døgn eller no, og du har jo ikke såå hast med å få den komplett, så du kan jo bare ta tiden til hjelp, du sjekker jo alltid etter deler etc på nett uansett :)
Ser at det er minst 1 16v topp på blocket til salgs, (dvs komplett topp, forutenom manglende ventiler), denne koster 1000kr.
Du har jo kun hatt toppen i snart 2 døgn eller no, og du har jo ikke såå hast med å få den komplett, så du kan jo bare ta tiden til hjelp, du sjekker jo alltid etter deler etc på nett uansett :)
Har lenge vist jeg skal kjøpe den toppen. Har hatt en tråd ønsket kjøpt og var ingen respons på den, er nok et par måneder siden jeg skrev den tråden.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.