Vis full versjon : Hvordan få vekk Volvo emblem?
Hei!
Tenkte jeg skulle fjerne Volvo 850 GLE emblemene på bakluka mi, har noen tips til hvordan å få vekk alt lim og drit under? har tatt av GLE emblemet og det sitte fortsatt noe lim og drit igjen :P :)
det beste du kan bruke er vel noe som kalles "viskelær". er et sånn kompressorverktøy som ser ut som det har et skatebordhjul som roterer i enden :) eller bare gnikke litt med fingrene ;) Sitrusspray er også en grei ting til å fjerne dritt :)
hmm... kan jo prøve, hadde håpt det fantes noen lure kjerringråd til det :P hmm...
det er nok et mildt løsemiddel, som sitrusspray, som er den beste løsninga. sliter ikke unødvendig på lakken, og du burde få det bort.
noe som er billig og greit er vel bare å knikke det vekk med fingene :) kan bli litt varmt, men det duger ;)
minner meg om forrige leiligheten min. var dum nok til å klistre opp et par flagg på veggen med dobbeltsidig teip, etter halvannet år tok det 4 fingre og to timer å gnikke bort to meter teip. med tilhørende gnagesår på størrelse med kronestykker.
bruk varme pistol og ei skarp skrape.
for å få bort lakken da? :p
for å få bort lakken da? :p
Er ikke mye varmen som skal til for å få limet til å bli bløtt :) har gjort det selv så vet det funker.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.