Vis full versjon : El bakluke V70II
Noen som vet om dette ligger klart(motor) til å fungere? er det software eller er det motor å hele pakka?
er nok motor og hele pakka!
er nok motor og hele pakka!
va d jeg trodde!
va d jeg trodde!
Men er fult mulig å gjennomføre, men dyrt...
Men er fult mulig å gjennomføre, men dyrt...
ja det oxo kan jeg tenke meg! du vet vel ikke sann cirka?
ja det oxo kan jeg tenke meg! du vet vel ikke sann cirka?
Noe rundt 5-7000kr vil jeg tro, Du må bytte dørtrekket bak i tillegg for å få knappen + jobben for å bytte dette i tillegg til programmeringa. Ca 2t jobb ;)
Noe rundt 5-7000kr vil jeg tro, Du må bytte dørtrekket bak i tillegg for å få knappen + jobben for å bytte dette i tillegg til programmeringa. Ca 2t jobb ;)
ja da har det passert prisen der det koster mer enn det smaker for lenge siden hehe
ja da har det passert prisen der det koster mer enn det smaker for lenge siden hehe
Hadde en inne i Hønefoss nå. Fulgte ikke så mye med på den bilen, men han skulle ha elbakluke. Mener å huske regninga kom på 7800kr. Mulig jeg så feil, men er ikke langt unna der.
Tungt å lokke opp luka? :p
Hadde en inne i Hønefoss nå. Fulgte ikke så mye med på den bilen, men han skulle ha elbakluke. Mener å huske regninga kom på 7800kr. Mulig jeg så feil, men er ikke langt unna der.
Tungt å lokke opp luka? :p
hehe nei er jo litt fansy da:) men greier meg fint uten:)
hehe nei er jo litt fansy da:) men greier meg fint uten:)
Ser den ;) Litt fancy er det, men ikke noe jeg hadde giddi å betalt for å få ettermontert til den prisen :eek:
Ser den ;) Litt fancy er det, men ikke noe jeg hadde giddi å betalt for å få ettermontert til den prisen :eek:
helt klart, heldigvis gratis å sjekke ut:)
helt klart, heldigvis gratis å sjekke ut:)
Det er sant :) Mye godsaker en kan montere på veitu :D
Det er sant :) Mye godsaker en kan montere på veitu :D
sant so sant
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.