PDA

Vis full versjon : Fjernstyringen til sentrallås sluttet å virke



simon73
14/04/11, 09:21
Idag når jeg skulle kjøre fikk jeg ikke åpnet døra fordi fjernstyringen til sentrallåsen ikke virker. Funka igår men i mårrest var den helt død. Satt i nytt batteri pånytt ettersom det noen ganger er feil på nye batterier..fortsatt helt dødt:s Hvor skal jeg ringe/henvende meg for å få ny fjernstyring? Må man sende inn nøkkel og fjernstyring eller må jeg møte opp med hele bilen for å få lagt inn ny programvare??? Har jo reservenøkkel, men det blir jo liksom ikke det samme..

Bolten91
14/04/11, 10:16
hvaslags bil er det snakk om? :)

simon73
14/04/11, 21:38
Har en Volvo S70 2,4 1999 aut. Ja får vel legge ut ett bilde men har ikke peiling på hvordan man gjør det hehe:) Var innom der jeg kjøpte bilen, men de har slutta med Volvo og nærmeste autoriserte Volvo verksted er 50 mil unna..ringte dit og de sa det koster meg to høvdinger å få ny fjernstyring til bilen pga må programmeres pluss at jeg er nødt til å kjøre dit:s

Svirre
18/04/11, 21:09
Du må nok møte opp med hele bilen for å få dette til å fungere igjen. Eller om du får tak i noen med tilgang på VIDA som kan programmere dette for deg igjen :) VADIS har ikke tilgang til dette lenger? Hvis ikke hadde det vært en mulighet for deg å skaffe seg ny nøkkel og VADIS.

Bilen må være der med alt sammen da kontrollen for sentrallåsen er noe avhengig andre komponenter i tillegg, så å demontere den og sende den til nærmeste Volvo verksted er ikke noe sjakktrekk.