ID107
13/04/11, 22:09
Heisann.
Kjøpte nettopp en S40 til damen og den lever litt sitt eget liv. :p
Funket helt greit da jeg hentet den, fusket litt innimellom.
Men nå de siste dagene stopper den etter ca.5 min.
Starter ikke da før den har stått i ca. 15min og så går den 5min på tomgang igjen og stopper.
Tror det er noe med dysene, startsperre kanskje som lever sitt eget liv. Er det dysemotstander på denne? Noen som vet?
Er gnist når den ikke starter, og pumpen går bare 1-2sec. når man vrir om nøkkelen så det er trykk i bensinsystemet. Må vell være at dysene ikke åpner da, eller kan det være andre ting? Trenger noen tips her.
Forige eiger har byttet:
Bensinpumpe og rele
Lamda
coiler
pluggledninger
Jeg byttet reg. reim og vannpumpe på den nå, sammen med olje, oljefilter og tennplugger. Var ikke noe forskjell når det ble byttet. Trodde egentlig ikke det heller men reg. reimen var moden for utskiftning.
Bilen går helt fint når den går. Men dør da momentant etter ca. 5min. hehehe
Kjøpte nettopp en S40 til damen og den lever litt sitt eget liv. :p
Funket helt greit da jeg hentet den, fusket litt innimellom.
Men nå de siste dagene stopper den etter ca.5 min.
Starter ikke da før den har stått i ca. 15min og så går den 5min på tomgang igjen og stopper.
Tror det er noe med dysene, startsperre kanskje som lever sitt eget liv. Er det dysemotstander på denne? Noen som vet?
Er gnist når den ikke starter, og pumpen går bare 1-2sec. når man vrir om nøkkelen så det er trykk i bensinsystemet. Må vell være at dysene ikke åpner da, eller kan det være andre ting? Trenger noen tips her.
Forige eiger har byttet:
Bensinpumpe og rele
Lamda
coiler
pluggledninger
Jeg byttet reg. reim og vannpumpe på den nå, sammen med olje, oljefilter og tennplugger. Var ikke noe forskjell når det ble byttet. Trodde egentlig ikke det heller men reg. reimen var moden for utskiftning.
Bilen går helt fint når den går. Men dør da momentant etter ca. 5min. hehehe