PDA

Vis full versjon : Ta ut instrumentpanel 740



easaethra
12/04/11, 11:39
Hei, jeg lurte kort og enkelt hvordan man tar ut instrumentpanelet på 740 Turbo? 86 mod, om noe hjelp:)
Eneste jeg ser er 2 skruer, er det noe mer enn det?

Jan-Einar Jenssen
12/04/11, 11:41
plukk av di 2 små plastlistene ved dimmer og klokkejustering, skru ut en skru på hver side, dra det mot deg og løsne ledningene bak og vips så er det ute :) montering skjer i motsatt rekkefølge :)

easaethra
12/04/11, 11:45
Takk skal du ha :)

easaethra
12/04/11, 12:57
Hadde litt problemer med å få den ene plastlista som regulerer instrument belysningen, tror den var limt eller noe :)

Jan-Einar Jenssen
12/04/11, 13:43
Hadde litt problemer med å få den ene plastlista som regulerer instrument belysningen, tror den var limt eller noe :)

skal være bare "klipsa" på plass der :) sitter noen ganger litt godt:) er det lim der har det vert noen og sullet litt der før :p

easaethra
12/04/11, 15:38
Forrige eierene kunne virkelig ikke skru.. kjøpte den oppi løten ved lillehammer.. og inni helvete å mye deler som er løst på den, pakninger som er gåene og skruer som ikke sitter ordentlig fast i manifolden engang.. sikkelig "proffe" folk :)

Jan-Einar Jenssen
12/04/11, 17:06
hehe, noen er litt mer hobbymekk enn andre :rolleyes: sånt slipper man skjelden unna når man kjøper bruktbil :p

Daruu
12/04/11, 17:12
Er det du som endte opp med den vinrøde sedan'en?

easaethra
14/04/11, 08:34
Jepp....

Daruu
14/04/11, 10:27
Holdt på å kjøpe den selv, men slo det fra meg pga det som så ut som jallamekk og dårlige løsninger.

Fikk tips fra forrige eier om å se over grundig under.

Får tro det ikke var så mye tull med den som jeg forestilte meg ihvertfall da :)

easaethra
14/04/11, 12:55
Det er mye jalla løsninger og mange skruer mangler. mye tull, tar litt tid å fikse det, men er jo litt gøy å ha noe å skru på å da:) men skulle vært billigere... er 2 rusthull på den, som jeg fikser nå iløpet av påskeferien:) så det blir fint snart igjen det:)