Vis full versjon : 4 stk Nexen 215/45-17 dekk selges
Har fire nexen sommerdekk til 17" som skal vekk. Kjørt en sesong og der er mellom 6 og 6.5 mm igjen med mønster i de. Dekkene går fint an å bruke til dagen, men ble for mye støy for min del. Egner seg kanskje best som herje dekk. Ligger i Bergen og hentes helst.
300,- pr dekk og de selges enten samlet eller i par.
45250266 om interessert eller PM her på forumet.
Ingen som trenger noen billige dekk? =)
AndreLuddvik
23/04/11, 11:35
Kan du ordne billig / gratis omlegg? =)
AndreLuddvik
25/04/11, 11:22
Du skjønner, jeg har noen 17" til mercedesen, men virker som at det er høydekast i 2 av dekkene. Kan du legge om akkurat når det passer deg, eller? Tenker på hvor og når jeg evt. kan få de lagt om.
Du vil ha ett par altså? Skal sjekke pris og når eg =)
Har du nr mitt fortsatt? 45 25 02 66 ivertfall.. send meg en melding me svar på antall dekk =)
AndreLuddvik
25/04/11, 14:43
Jah, er interessert, men er jo ikke i byen hver eneste dag :P Så må bli en ettermiddag ut i uken eller noe sånt.
Men det var kun støy som var problemet, eller sporet de veldig også? Siden det er billige dekk.
sporet litt og ja men var støyet som plagde meg mest
AndreLuddvik
25/04/11, 21:00
Har lav pris dekk idag, med godt mønster. Men kjedelig hvis det ikke blir noe bedre med andre dekk :(
Kanskje jeg skal tenke på det da, skal kjøre til og fra jobb hver dag, så kan jo være de blir litt for billig for meg?
Hehe, vi to kjenner no hverandre såpass at det e no bare å vrenge de av igjen om du ikkje e fornøyd med de ;)
AndreLuddvik
26/04/11, 09:07
Jojo!
Men kjedelig å betale for å legge om, for så å betale for å ta de av igjen :-P
Ja, ser den! du får se ka du bestemmer deg for ^^
haha, for ett seriøst innlegg ^^
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.