PDA

Vis full versjon : Vik93 useriøs selger



Volvo_S90R
09/04/11, 16:09
ønsker å vite hvor man finne denne brukeren, evnt adresse? får ikke kontakt med han etter at han solgte meg en baklykt som er skadet! får jeg ikke kontakt med han så må jeg jo nødvendigvis anmelde han eller lign for å få igjen pengene for kjøpet

andreas y.
09/04/11, 16:24
ser ut her så general-aasen har namnet og adressa:)
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=21069

Volvo_S90R
09/04/11, 16:35
takk
men hvor på forumet finnes det tråd om useriøse kjøpere/selgere?

Lundberg Performance
09/04/11, 17:33
ta med deg 10kg slegga og det største spettet som er lagt og finn han.. du får sikkert pengene tilbake ;)

THolandsli
09/04/11, 22:02
Lundberg: At noen selgere er useriøse betyr ikke at du trenger å være det. Ser helst at vi unngår slike kommentarer ifm slike saker da det får oss til å fremstå som useriøse og gjør seg veldig dårlig dersom det skulle bli noen sak uttav det. For å si det sånn er VCCN blitt truet med både søksmål og anmeldelser i det siste.

mamolv
09/04/11, 22:24
Lundberg: At noen selgere er useriøse betyr ikke at du trenger å være det. Ser helst at vi unngår slike kommentarer ifm slike saker da det får oss til å fremstå som useriøse og gjør seg veldig dårlig dersom det skulle bli noen sak uttav det. For å si det sånn er VCCN blitt truet med både søksmål og anmeldelser i det siste.

er dumt at klubben må lide for at noen enkelte brukere ikke klarer å beherske temeramentet sitt og/eller ikke setter de rette ordene i innleggene sine.
er forståelig at noen blir irritert og slipper aggresjonen sin, men meget dumt at klubben må lide syns jeg...:)

Kim74OTic
10/04/11, 01:24
takk
men hvor på forumet finnes det tråd om useriøse kjøpere/selgere?

Her er tråden til Useriøse selgere:) http://forum.vccn.no/showthread.php?t=19591

Jan-Einar Jenssen
10/04/11, 08:47
Litt info om Vik93



dette burde vel egentelig vere mere enn til stor hjelp for dem som har handlet med vedkomende og blitt lurt :)

satser fortsatt på at vedkomende gjør opp for seg på et ordentlig vis uten noe mere tull :)

Erlend Dystland
10/04/11, 08:54
Jeg hadde ringt hustelefonen, jeg, tvert.
Eller møtt opp på døra da, men ikke med våpen eller slikt, det anser jeg som for feigt:D
Bare møte opp på døra og prate med vedkommende, dem er sjeldent tøffe i kjeften face2face.

Evt. ha på en slik en, da blir han redd vettu; http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.kacike.org/shopping/files/productsimages/BS_C/21619.jpg&imgrefurl=http://www.kacike.org/shopping/showitem/2358/body-builder-adult.html&usg=__b7vmFr8titNLHjG-AO_OdCmZO_c=&h=1600&w=1600&sz=136&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=zKhwO8HHeyIHdM:&tbnh=144&tbnw=144&ei=amKhTb3-PISMswaotIjsAQ&prev=/images%3Fq%3Dbodybuilder%2Bcostume%26hl%3Dno%26biw %3D1280%26bih%3D737%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=hc&vpx=136&vpy=75&dur=416&hovh=202&hovw=202&tx=121&ty=73&oei=amKhTb3-PISMswaotIjsAQ&page=1&ndsp=34&ved=1t:429,r:0,s:0

lilleulv
10/04/11, 13:01
jeg regner med at du har fått tillatelse til å legge ut bilder av vedkommende, å så mye persjonlig info, det enkelte av dere gjøre no, er faktisk mere kriminelt en det den anklagde har gjort,, lovt å bruke hue, er ikke bare dere som sitter her inne å leser,, dette er jo et åpent forum,

Frigstad Racing
10/04/11, 13:16
*********************

Dette hjelper nok lite da det er feil person ;)
Kjenner Vik93 og skal ta kontakt med han, han er mye ute på sjøen med sin far, kan godt hende det er derfor det er vanskelig å få tak i han.

Frigstad Racing
10/04/11, 13:18
Syns forresten synd på denne karen som det er lagt ut bilde og info om her, da han sikkert ikke har hørt om VCCN en gang.

THolandsli
10/04/11, 13:24
Vik93 bærer fornavn Kristian ut fra det som er registrert hos VCCN. Antar da at person nevnt over er feil og sletter info om han.

Frigstad Racing
10/04/11, 14:18
Vik93 bærer fornavn Kristian ut fra det som er registrert hos VCCN. Antar da at person nevnt over er feil og sletter info om han.

Hvorfor ble meldingen min slettet?:confused:

Aron740Rally
10/04/11, 14:24
Har lagt personen inn på min Userriøse selgere / kjøpere. Litt synd etter jeg har tenkt å kjøpe deler av denne personen men.. Får vell heller prøve å finne noe annet :p

The Sven
10/04/11, 14:24
Frigstad: Har gjenoppretta meldinga di, uten feilinformasjonen.

Volvo_S90R
11/04/11, 22:56
jeg ser ene innlegge mitt er slettet, men husker ikke i farta va jeg skrev i den men har ikke tenkt å lage "kriminelt" bråk mot brukern.

Men kan og nå si at jeg har fått opprettet kontakt med Vik93 og blitt enige om en avtale rundt denne handelen som han har holdt ord på og. Jeg håper for hans del at han gjør handlene vidre litt bedre så kan han få bedre tillit.

Dette kan jo være en viktig ting for alle å lære av. fortell godt og evnt dokumetere med bilder av delen og deler du selger så ikke det blir dilemma i etterkant. Og gjerne ha det til en fast salgs avtale med å betale på forskudd så evnt slipper å få hendelser at pakker ikke blir hentet.. Jeg kommer ihvertfall aldri til å sende til noen uten forskudds bet, og jeg kan med tryghet si at handler noen av meg og del er feil ellers skadet uten at jeg har opplyst om det så kommer penger i retur.

Vik93
11/04/11, 23:09
.

Sorry for det bryet det har lagd for deg....
som sagt nesten ikke vært hjemme og vært mye dritt som har skjedd i det siste... håper du ble fornøyd med avtalen vår ;)