PDA

Vis full versjon : Volvo V70II Facelift 2012



DKSL
08/04/11, 14:24
Sjekk bildene av faceliften (http://www.motor-talk.de/bilder/v70-s80-my12-g37341547/v70-interior-02-i203832803.html)som er blitt offentlig "før tiden" :)

Her er ett av de 8 bildene
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/04/813.jpg

Wahl
08/04/11, 14:34
Liker, ikke annent å si :)

Stig-Arne
08/04/11, 14:51
Ser meget bra ut :)

angerman
08/04/11, 17:24
ser myyye bedre ut en det som er nå, for det er virkelig kjedelig og som noen på jobb sier. ser ut som det er en utskåret svamp... dette kan vi like:)

turboleif
09/04/11, 20:33
SÅ bra ut, men begynner og bli mange vri brytere og knapper i midt konsollen, volvo burde snart komme med et "I drive" system som bmw har,

THolandsli
09/04/11, 21:55
Satt på en V70II taxi igår og satt å tenkte akkurat på hvor kjedelig dashbordet på den var, så dette er gode nyheter. :)

Bolten91
09/04/11, 22:47
likte ikke speedometeret :p
Syns det så ganske greit ut totalt sett, men følte ikke dette var volvo, så litt merce aktig ut, og det liker jeg ikke :P
ville gjerne hatt litt mer volvo feeling i det, men for all del, dette var fint :)

Blackhawk
11/04/11, 00:39
Dette så litt rart ut i mine øyne, men men.. man skal
vel avvente litt - nye ting tar tid å venne seg til. Dog
er jeg meget fornøyd med interiøret jeg har i min
2010-modell; liker rette fine linjer.

Nick V70N
11/04/11, 16:07
Synes ikke dette er noen "høydare" Det jeg ikke liker er at man får en forhøyning midt på dashbordet. Det er nettopp denne type løsning som gjør at jeg ikke har likt BMW interiøret på biler med Navi de siste årene.
Synes løsningen i S/V60 er mye penere.
Nye knapper og at de fjerner det gamle LCD panelet er et pluss, men skulle gjerne sett at de kunne integrert den skjermen mer elegant....

larset
11/04/11, 20:57
synes ikke dette er noen "høydare" det jeg ikke liker er at man får en forhøyning midt på dashbordet. Det er nettopp denne type løsning som gjør at jeg ikke har likt bmw interiøret på biler med navi de siste årene.
Synes løsningen i s/v60 er mye penere.
Nye knapper og at de fjerner det gamle lcd panelet er et pluss, men skulle gjerne sett at de kunne integrert den skjermen mer elegant....

^^this^^

Blackhawk
12/04/11, 01:06
Synes ikke dette er noen "høydare" Det jeg ikke liker er at man får en forhøyning midt på dashbordet. Det er nettopp denne type løsning som gjør at jeg ikke har likt BMW interiøret på biler med Navi de siste årene.....

Morsomt at du skulle nevne dette, holdt nesten på å
bruke BMW som eksempel selv. Forrige 5-serie vurderte
jeg tidligere, men synes den var lite spennende eksteriørt -
samt denne "bulken" på dashbordet. Men nyeste BMW
5-serie har blitt utrolig lekker etter min mening (mange
linjer og detaljer fra 7-serie), og nå har dashbordet blitt
rett og elegang - og ingen "bulk" (eller øy) på dashbordet;
så ironisk nok innfører Volvo dette på flere av sine modeller
mens BMW kutter det ut på i allefall 5-serien.