Vis full versjon : Verdi på originale Polaris felger ?
HaukedalRacing
19/02/10, 19:12
hva kan man ta igjen for hvitlakkerte polaris 17" med nye dekk . ? sånn ca ? i strøken tilstand.
Volvo-turbo
19/02/10, 21:02
Vet at ett sett med strøkne Polaris med ca 50%-60% igjen av dekkene ble solgt for kr10000,- for ikke lenge siden.
er felgene bra så kan du få fra 5000 og oppover.
de er jo på vei til og bli overpriset.
Volvo-turbo
19/02/10, 21:56
Polaris er jo en orginal option felg til volvo som etter min smak tar seg mye bedre ut en billige jalla felger og kopi felger
TurboHansen
19/02/10, 22:01
Sist jeg hørte på bilia så kosta dem rundt 3200kr pr felg uten dekk!. Vet dem går får rundt 8-10tusen men om dem er lakkert hvite så faller dem vel litt i pris.
er jo ofte en grunn til at de er lakkert, kan være at de er sveist osv.
For rundt 2 år siden så kjøpte jeg nye Polarisfelger som hadde liggi hos en kar nær svenskegrensa i et par år, aldri brukt. Betalte han 9000 kr for dem. Koster 12 800 kr nye uten dekk, ja.
Ganske strøkne Polarisfelger ligger på rundt 7-9000 kr med greie dekk somregel. Hvor mye du kan ta for dine kommer jo an på åssen dekk som sitter på. Er det bare noen jalladekk til 400 kr/stk så kan du ikke regne med noe særlig ekstra pga dekka, men er det kvalitetsdekk så kan du regne med litt for dem. Synker nok litt i verdi pga hvitlakkerte og, ja.
De koster over 3000kr stk, mener det var 3400 pr felg.
Er det snakk om originale polaris eller kopi? Har sett mange kvitlakkerte kopier, men trur ikkje det er så vanlig å kvitlakkere originale. Sikkert fordi man då går i litt større tap. Så kjem jo prisen veldig an på kva slags dekk som står på.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.