PDA

Vis full versjon : Fjernkontroll til navi ??



nordan27
03/04/11, 18:45
Er det kostbar sak ? kan jeg bare kjøpe en ny og bruke , eller må den programeres på et vis , jeg mangler til navigasonen min :o v70 2004 mod

cortinaterje
03/04/11, 19:41
Kan jeg spørre hva du skal med den?

Den jeg har hev jeg ut av bilen etter et par år, ble aldri brukt. Helt meningsløst å ha den liggende å oppta plass.

nordan27
03/04/11, 20:02
Hmm ja du har kansje rett ,det sitter vel det jeg trenger bak på rattet?! holder vel det da tenkte det var lettere å programere gps med fjernkontrolllen , men det går vel greit uten

volvoRsport
03/04/11, 20:06
Sitter akkurat de samme knappene bak på rattet som på fjernkontrollen.

DKSL
04/04/11, 09:39
Kan jeg spørre hva du skal med den?

Den jeg har hev jeg ut av bilen etter et par år, ble aldri brukt. Helt meningsløst å ha den liggende å oppta plass.

Vel, jeg vil ikke anbefale å hive den ut av bilen, så fremst du er erkesingel og ikke har noen venner heller, med på biltur.

Fjernkontrollen er i 95% av tilfellene for din(e) medpassasjer. Mye hjelp i de, når man er på tur og kan la andre styre inntasting av adresser med mere ;)

Volvo tenker sikkerhet, og du som sjåfør skal konsentrere deg om trafikken på veien, ikke knoting med knapper bak rattet.

Når det er sagt, så kan det bestilles ny fjernkontroll hos Volvoforhandler, koster ikke mange lappene heller. Usikker på om den må programmeres. Men det ordner forhandler kostnadsfritt uansett.

cortinaterje
04/04/11, 10:08
Må da være mer traffikksikkert å fomle med dette selv, istedenfor å fomle med det via kjerringa ??? :)

mister j
04/04/11, 10:51
Må da være mer traffikksikkert å fomle med dette selv, istedenfor å fomle med det via kjerringa ??? :)

Eller å fomle med kjerringa :-)

Lasse B
04/04/11, 12:20
Min ligger batteriløs i midtkonsollen... Har ikke vært i bruk hos meg.... Jeg bruker å taste inn addresse FØR jeg kjører :)

cortinaterje
04/04/11, 22:21
.... Jeg bruker å taste inn addresse FØR jeg kjører :)

Det er noe slik jeg også "fomler". egentlig :)