PDA

Vis full versjon : Ulyder fra registerreim?



Svirre
31/03/11, 11:20
Jeg bare spør, og det kanskje litt dumt...jeg mente å lese et sted at registerreima kan lage lyd fra seg når den er sliten under pådrag med hurtig turtallsøkning. Stemmer dette?

For når jeg gir på, spesielt i 2. giret så kommer det en sliten pipelyd, ganske kraftig. Har hatt mistanke om at det er IC som er sprukket, siden jeg kjører på 1,3 bar. Hadde vært kjekt å fått et svar. Reg.reima skal skiftes om ikke lenge, men hvis den begynner å bli så sliten prioriteres den i aller høyeste grad forran alt anna!

kermitt
31/03/11, 11:26
Vis du er i tvil om regreima holder så bytter du den. Det finnes knapt ting som er mer kjedelig enn ett regreims havari.

s4nd3r
31/03/11, 12:40
mulig eg tar meeget feil nå. men er ikkje det kjede på vag motoren?
ei regreim av "gummi" som det er på bensin motorer. kan vell umulig lage en pipe lyd.. :P er vell heller stramme hjulet som er på god vei og bli oppbrukt...

Bella6
31/03/11, 13:09
E reim på disse;)

Svirre
31/03/11, 16:23
Vis du er i tvil om regreima holder så bytter du den. Det finnes knapt ting som er mer kjedelig enn ett regreims havari.

Takk, jeg veit det :p Derfor jeg blir bekymra...


mulig eg tar meeget feil nå. men er ikkje det kjede på vag motoren?
ei regreim av "gummi" som det er på bensin motorer. kan vell umulig lage en pipe lyd.. :P er vell heller stramme hjulet som er på god vei og bli oppbrukt...

Når du nevner strammehjulet så tror jeg vi er ikke på samme tanke. Det kan være det som begynner å havne på gamlehjem...