Vis full versjon : Radiator til V8 bruk? ideer?
Har hørt at 760/960 Radiator til automat er bra til dette bruket, men hva er en PRV radiator?
Holder på og bygge v8 i 240 og trenger en grei radiator til denne bare med oljekjøler til automaten i tillegg. Noen ideer?
Du får jo radiator frå 260en også.
http://no.wikipedia.org/wiki/PRV-motor
Er det noe forskjell på Turbo radiatoren med oljekjøler og den V6 radiatoren da?
Er det noe forskjell på Turbo radiatoren med oljekjøler og den V6 radiatoren da?
Det er i det minste andre tilkoblingar på den.
Har hørt at 760/960 Radiator til automat er bra til dette bruket, men hva er en PRV radiator?
Holder på og bygge v8 i 240 og trenger en grei radiator til denne bare med oljekjøler til automaten i tillegg. Noen ideer?
Du, jeg beklager.. Jeg glemte jo selvfølgelig av at du har 240. Vet ikke om 760/960 raddis passer på 200 serien:confused:
TeamBørnOut
19/02/10, 07:47
"alle" jeg kjenner har kjøp aluradiator fra summit til slutt. og tilpasset en slik en. Kjøler utrolig mye bedre en den orginale greia. en v8er blir varm :)
Hva med den originale messingradiatoren til eldre 240? Messing/kobber har vel en bedre kjøleevne enn aluminium?
240 diesel automat. di har vel koblingene mer rikig? større er den å. enn vanlig 240
Kristian s
19/02/10, 13:07
Kjøp radiator fra Summit. Får helt sikkert tak i en som passer nesten bolt on.
Kjør heller med en egen oljekjøler for kassa. Er det de fleste amcar folka gjør.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.