PDA

Vis full versjon : Montering av høydejustering



boman
28/03/11, 17:42
Hei.
Skal bytte om til elektrisk høydejustering på 940'n, men sliter med å få ut de knottene der motorene skal inn. Hvordan er det man får de ut, er det bare å dra til? Tør liksom ikke bare dra heller..

Noen som vet?

R.G
28/03/11, 20:12
dem må vries litt rundt så den løsner litt fra lampehuset, og nappes ut forsiktig ut av reflektor. lønner seg å ta av glasset så du har litt mere kontroll på reflektor.

samme når du skal ha inn motor, må det dyttes ganske hart inn å vries på plass. da må du å ha glasset av for å holde i mot reflektor så den ikke går dukken.

være forsiktig. blir jævlig sprø all plast inni lykta.jeg fikk til ene sida på førsteforsøk, og raserte to lykter på andre sida før jeg fikk til.

boman
28/03/11, 21:39
Ja glemte å si at jeg alt har vridd den så den har løsna fra lykte huset, men takk! Da tar jeg av glasset og prøver på nytt i morgen :)

kjellt
28/03/11, 22:36
Har du ikke høydejustering originalt Boman? (A)

JørnM_940
30/03/11, 16:19
Har du fått i deg bryter Boman? Isåfall hvor fikk du tak i det? Er jo horrible priser på huggeri (7-800 kr for en bryter:confused:).

Hvordan er ledningene fram til bryteren? Er vel ikke så enkelt som + og - når det er ulike nivå.. da har det jo gått an å brukt en annen bryter.

boman
30/03/11, 17:04
Har du ikke høydejustering originalt Boman? (A)
Nei. Har ikke du el-vinduer originalt ?


Har du fått i deg bryter Boman? Isåfall hvor fikk du tak i det? Er jo horrible priser på huggeri (7-800 kr for en bryter:confused:).

Hvordan er ledningene fram til bryteren? Er vel ikke så enkelt som + og - når det er ulike nivå.. da har det jo gått an å brukt en annen bryter.

Fått i meg bryter? :p
Men ligger en kontakt klar bak bryterpanelet, er 3 eller 4 kabler på den.

JørnM_940
30/03/11, 17:31
Nei. Har ikke du el-vinduer originalt ?



Fått i meg bryter? :p
Men ligger en kontakt klar bak bryterpanelet, er 3 eller 4 kabler på den.
Ja vet om den kontakten, men mangler bryteren til høydejusteringa, den med 5 hakk på;)