PDA

Vis full versjon : Rar 230FK



Snusmoen
24/03/11, 14:03
Har prøvd som veldig mange andre med dumpventil og kun tilbakeslag. Dette har selvfølgelig vært et problem både på tomgang og når det gjelder bensinforbruk.

Røyk dynamoreim og servoreim som igjen kilte seg i regreima. Fant ikke denne feilen først, så bytta til biltema høyeffektcoil og nye boschplugger, samt rotor fordi jeg trodde det mangla gnist. Når jeg til slutt fikk bilen til å gå, så prøvde jeg bare for moroskyld å blende alt slik at tilbakeslagslyden kom.

Det rare med hele greia er den går som bare det på tomgang :P og verken coil eller plugger skal ha noe med det å gjøre. Hva skjer med motoren? :P

Rockeren
24/03/11, 14:22
Hoppa over noen tenner på registeret etter at de andre reimene kilte seg i regreima?

Snusmoen
24/03/11, 14:24
ja, men har bytta regreim og bilen er som den skal nå =) men skjønner fortsatt ikke hvorfor den går med dumpventil :P

R.G
24/03/11, 16:22
den går ikke med dumpventil pga er lh2,4 sprut. sånn er alle ft/fk. du må flytte lmm til trykksiden skal det gå.


er hundrevis av slike tråder herr om detta problemet

Snusmoen
25/03/11, 08:21
den går ikke med dumpventil pga er lh2,4 sprut. sånn er alle ft/fk. du må flytte lmm til trykksiden skal det gå.


er hundrevis av slike tråder herr om detta problemet

vet det har lest mange av dem. men det var ikke det jeg synes var så rart. den går heller ikke uten noen som helst form for dump, altså tilbakeslag. men det rare med min motor, er at den plutselig gikk både med og uten dump?