PDA

Vis full versjon : 1969modell 142 prosjekt selges



mtm
24/03/11, 11:34
vurderer desverre å selge mitt 142 prosjekt,da jeg ser at hverken tid eller økonomi tilsier at jeg får gjort noe mer med det i den nærmeste framtid.
Bilen har stått lagret i verkstedet mitt i ti år,og motor var ny overhalet da jeg satte den vekk. er orginal bunndel med r-kam og en topp som vistnok skal være bra preparert. vet ikke nøyaktig hva som er gjort,da jeg ikke har hatt den oppe selv,men gikk meget bra. forgassere er to doble 45mm webere med misab innsug og trakter. bilen er et meget bra prosjekt for noen som har tid og anledning. noe rust,men ikke veldig mye. det som må byttes er hjulbrønner og nedre del av bakskjerm(skjegg) og et lite hull i hver side bagasjerom mot innerskjerm. følger med noen nye rustskade deler og ny frontplate. delvis nedpusset. dører er bra,og den har de orginale lavbue skjermene foran.
dashbord er strøkent. sitter to gamle cobra stoler foran og rødt interiør resten.har svart baksete fra 240 som kan følge med. selges som rullende på stålfelger.
Pris er IKKE prutbar,da selger jeg den heller i deler,eller lar den stå i ti år til. ring for mer info,ikke sms eller mail. se auto db kode 1294357
for bilder,da jeg ikke klarer å få lagt de ut her. står i skotselv,nære hokksun i buskerud. tlf 90252512, Morten