Vis full versjon : Bytte fra Yazaki til VDO instrument i 240
Joakimny91
23/03/11, 13:09
Heisann, skal bytte bakstell på min 244DL om til et bakstell med danadiff (1031) som har tellesensor bak på akslingen og ikke waier fra girkasse.
Lurte på om det må gjøres noen endringer på kontaktene som skal stå på baksiden av hovedinstrumentet? tenker da på den helrunde kontakten og halvmånekontakten om ledningene er likedan plassert :)
Takker for svar :)
nei. kontaktene virker som de har samme fargeplassering og alt så bør ikke være noe å gjøre med. kontaktene er like :)
Jeg skal også bytte fra Yazaki til VDO, men jeg skal beholde waier siden jeg skal ha inn et originalt Turbo-instrument. Så jeg må bytte waier.
Er waierene fra Yasaki og VDO like i enden som skal i girkassa? Eller må noe nedi der skiftes ut, tro?
Jeg skal også bytte fra Yazaki til VDO, men jeg skal beholde waier siden jeg skal ha inn et originalt Turbo-instrument. Så jeg må bytte waier.
Er waierene fra Yasaki og VDO like i enden som skal i girkassa? Eller må noe nedi der skiftes ut, tro?
dem er forskjellige ja.men samme wire på det vanlige speedoen og turbospeedoen da.
dem er forskjellige ja.men samme wire på det vanlige speedoen og turbospeedoen da.
Ja, men turbospeedoen er VDO og det som står i bilen er Yasaki.
Men, er Yasaki-waier og VDO-waier like i enden som skal på girkassa?
Ja, men turbospeedoen er VDO og det som står i bilen er Yasaki.
Men, er Yasaki-waier og VDO-waier like i enden som skal på girkassa?
ja, dem er like dem på girkassa også.er like på m40/m45 og m47 iallefall.
Joakimny91
31/03/11, 11:22
nei. kontaktene virker som de har samme fargeplassering og alt så bør ikke være noe å gjøre med. kontaktene er like :)
Ah flott ^^ da er det bare plug'n play da :D
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.