Logg inn

Vis full versjon : Feste Org. 740 Spoiler.

E.Winjum
22/03/11, 20:28
Hallois :)

Jeg lurte bare på om noen veit hva jeg trenger for å feste spoilern jeg har fått til sjuførrn :) Det er orginal spoilern.

Er det ett spesielt 2-sidi teip og no feste i luka på hver sin side, eller skal jeg ta en spansk en å bore høl i låkket og skru det fast? Vis det er teip og sånt, er det noen som veit hvor mye det koster hos Volvo, eller om mekonomen har det? :)

~Sjuførrn

Motstand
22/03/11, 23:53
Er det Add-on vingen du mener?

Jeg festa vingen min med de originale festene pluss tosidig teip fra Bilextra. (Den som ligger i pose). Trur den kosta rundt 100,-. Funker fint i både minus grader og ved bilvask med høytrykk. Kan røske hardt i vingen uten at det rikker seg så trur det holder ganske greit.

E.Winjum
27/03/11, 15:50
Hallo :) Ja, det er nok add-on vingen :) Mangler org. fester på sidene, men det går vel ann å skaffe hos volvo eller no? Eller så får jeg sikkert lagd noe på jobben :)

Motstand
27/03/11, 15:57
Spørs om du finner det på Volvo. Du kan jo høre med dem. Ellers så kan du lage dine egne som du sier. Dem er ganske simple så tar deg sikkert rundt 10 min med en vinkelsliper :P

E.Winjum
27/03/11, 16:13
Jobber 10 min unna volvo så kan ta en svingom å høre :) ellers har vi ett knallbra drei/sveise verksted på jobbem :) takker for svar

Luigi
27/03/11, 16:27
kan jo også bruke rute lim, rengjør alle overflater godt med bremse rens, lim i vei :p

E.Winjum
27/03/11, 16:28
Den var ikke så dum! det burde jo holde lenge det da :)

Luigi
27/03/11, 16:29
Den var ikke så dum! det burde jo holde lenge det da :)

rutelim er sterke saker :p

E.Winjum
27/03/11, 16:45
Mye trur du det koster for ei tube med sånne saker da? og evt. hvor kan jeg få tak i det?