PDA

Vis full versjon : Trekant Rute 240



sjefsbonden
21/03/11, 23:23
Kompis av meg driver og soter rutene på førr'n sin, og er usikker på detta trekant ruta bak, er plasten rundt festa me klips, så deretter limt mot chassi? fint om noen kunne forklart det her så kan han lese det :) bilder er så klart et mega stort pluss :)

Takker på Forhånd :)

On The Ground
21/03/11, 23:42
Morn. da jeg sotet de små trekant rutene på bilen min så lagde jeg en mal av kartong fra utsiden av ruten. så skjærte til sotfilmen og bare la den på fra innsiden og brukte den gummiskrapen til og presse inn filmen under dekselet. Jeg tok altså ikke av dekselet på innsiden.

Torra
22/03/11, 00:30
plasten på utsida er festa med klips.
På innsida er plasten festa i (1)? klips og lista rundt døra

Dieselsmoke
22/03/11, 00:55
plasten på utsida er festa med klips.
På innsida er plasten festa i (1)? klips og lista rundt døra

Er vel også en slags popnagle bak på ramma på utsiden.

Torra
22/03/11, 00:58
Yep, tror det er 2. En bake og en inni dørkarmen.. Men skjønner ikke hvorfor han skal av med denne, om han da ikke skal ta ut ruta

Dieselsmoke
22/03/11, 01:14
Yep, tror det er 2. En bake og en inni dørkarmen.. Men skjønner ikke hvorfor han skal av med denne, om han da ikke skal ta ut ruta


kjekt og vite læll :p

Dagge91
22/03/11, 20:27
hvor får en tak i 2 nye av disse klips/popnaglene hen?volvo er jo greit,men biltema ellerno?

Dieselsmoke
23/03/11, 11:48
hvor får en tak i 2 nye av disse klips/popnaglene hen?volvo er jo greit,men biltema ellerno?

Jeg brukte bare vanlige pop nagler med litt størrelse på. Og tok en pensel med litt svart lakk og malte den der den synes. Men kan hende bcb får tak i?

Joakimny91
23/03/11, 13:12
Jeg brukte bare vanlige pop nagler med litt størrelse på. Og tok en pensel med litt svart lakk og malte den der den synes. Men kan hende bcb får tak i?

Gjorde det samme selv ;)

Dagge91
23/03/11, 17:16
bare borre de gamleut da som valige popp nagler`?

Dieselsmoke
24/03/11, 02:31
bare borre de gamleut da som valige popp nagler`?
Jepp. F.eks :)

Bryhni
25/03/11, 16:10
du kan jo også bare banke ut tappen i de klipsa og faktisk bruke de om igjen da . er bare og sette noe spisst inni hullet og trykke ut tappen så kan du bare pille ut klipsa .