PDA

Vis full versjon : Volvo 240



Nordstad
20/03/11, 22:59
Dette er noen bilder av min 240.
Har tatt vekk det stygge rustne hengerfeste og byttet ut det gammle kjedelige volvo emblemet med et nytt V70 emblem:)
Ønsker meg flat bagasjeluke og kanskje en Gr. A vinge.
hva tror dere om dette?

På forhånd takk:)

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/1981.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/1982.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/1983.jpg
Mitt nye V70 emblem:)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/1984.jpg

C.Erstad
20/03/11, 23:06
Skulle kanskje fått tak i et xc90 emblem eller noe i den dur...

Nordstad
20/03/11, 23:21
Skulle kanskje fått tak i et xc90 emblem eller noe i den dur...

Pga. lengden på "armene" til emblemet?

C.Erstad
20/03/11, 23:25
Pga. lengden på "armene" til emblemet?
Ja! :)

Nordstad
20/03/11, 23:28
Ja! :)

hmm.. ikke dumt! :) må testes ut:) hehe!

C.Erstad
20/03/11, 23:29
Mple deg frem i høyden på emblemet hvis du er på et kjøpe senter det :P
Måle høyden på grillen er vel lettest! :)

Martin.S
20/03/11, 23:29
Pen bil. Så veldig blank og velholdt ut. Eneste jeg setter fingeren på er enderøret ditt. Aldri vært noe fan av DTM-stuss.

smygen
21/03/11, 16:02
Er det orginal leppa du har under støtfangeren fremme? I såfall, sleng ut noen bilder over grøftelysa, åssen du festa di og slikt :)
Flott bil btw!

Nordstad
21/03/11, 19:34
Pen bil. Så veldig blank og velholdt ut. Eneste jeg setter fingeren på er enderøret ditt. Aldri vært noe fan av DTM-stuss.

Hehe:) takk for det:) min mening er at DTM stussen passer meget godt til bilen:)

Nordstad
21/03/11, 19:38
Er det orginal leppa du har under støtfangeren fremme? I såfall, sleng ut noen bilder over grøftelysa, åssen du festa di og slikt :)
Flott bil btw!

Ja det er orginal ja:) har gjort litt bondemekk å brukt pantent-bånd. henger fast ganske greit, men ser ikke så veldig bra ut da.. Skal prøve å få tatt noen bilder:)
Takk for det:)

roffenn
21/03/11, 20:46
Kan jo lage worklog da ;)

boman
21/03/11, 21:10
Ser ut til å være en fin bil! :) Eneste jeg vil pirke på er at du har satt årsoblaten opp-ned :p hehe

Kodja
22/03/11, 09:28
få tak i lengre emblem ja, ellers var bilen utrolig stilren! dtm stussene passet perfekt til bilen. er jo noe volvo selv har solgt til f.eks. 850 også det så syntes de passet godt. bare pass på å puss og gnukke de blanke hele tiden :) men ser ikke ut som det er noe problem sånn som bilen her ser ut!!! :) hvordan er den innvendig?

så nå det var litt mye rustflekker og steinsprut på panseret :( det ville jeg tatt i tillegg til det der lyktepusserene stod :) så blir det toppers.
men ikke bytt til flatluke og gruppe a vinge på nytypen karrosseri. hold den slik. mye finere når den allere der så pen som den er :)
ellers kan vi bytte luke så får du ferdig lokk med festehull til gr a vinge... min vinge blei stjælt men har originalvinge men trenger da i såfall nytypen bagasjelokk :p hehe

Aron740Rally
22/03/11, 09:35
Likte stuket på bilen godt ! Er egentlig ikke noe fan av chromlistene men her passa det igrunn ekstremt bra til bilen. Orginalt å velholdt. Ikke noe plastikk japse dill dall her å der. Penbil :)

Thomas S
23/03/11, 14:55
dtm enderør passer 240 meget bra spør du meg..

Volvo-Power
23/03/11, 15:09
Rart ingen har dissa deg for skiltplatene dine enda. Stilren bil! 850r vinge er topp her!

Kodja
24/03/11, 14:57
dtm enderør passer 240 meget bra spør du meg..

hva om vi prøver dobble på min :p

Aron740Rally
24/03/11, 15:18
dtm enderør passer 240 meget bra spør du meg..

Enderør på 240 går ekstremt mye på farge spør du meg. Ser ikke for meg DTM stuss på en rød en f.eks. "mørkere litt mer "naturlige" farger så kan dtm stussen passe :)

Aron740Rally
24/03/11, 15:19
Forøvrig enig med Volvo-Power her. 850r vinga hadde sett 100 ganger bedre ut på den bilen din.

Thomas S
26/03/11, 15:11
hiver meg på den med 850r vinge, hadde det på min i samme farge :)

larsverm
26/03/11, 17:02
Rart ingen har dissa deg for skiltplatene dine enda. Stilren bil! 850r vinge er topp her!

Hva er "det der" med volvoforum, egentlig? Hva er "vårt" forhold til det?

Ola Hagen
26/03/11, 19:27
Hva er "det der" med volvoforum, egentlig? Hva er "vårt" forhold til det?

Volvoforum er den forrige versjonen av "volvo" forum, før VCCN ble dannet så het det volvoforum og var styrt av kun en person trur jeg.. men er usikker...

Husker ikke helt historien, men mange av de samme folka fra gamle volvoforum er inne her, jeg trudde volvoforum skulle legges ned egentlig, men sia eksisterer forsatt så jeg vet ikke..

sikkert noen av de eldre kara som kan forklare dette :)

larsverm
26/03/11, 21:41
Har hatt inntrykk av at det ligger en slags splittelseshistorie i bakgrunnen der...

gaupe
26/03/11, 22:36
Har hatt inntrykk av at det ligger en slags splittelseshistorie i bakgrunnen der...

Vi forlot jo alle mann for å starte på nytt :-)

andersg
27/03/11, 00:54
Var det jeg også trodde. Umodent å henge seg opp i skiltplater spør du meg! Volvoforum var ikke dårlig forum, tvert om, foruten noen uheldige hendelser. Men det var ikke brukernes sin skyld. :)

Ola Hagen
27/03/11, 08:42
volvoforum var ikke så dårlig nei. Jeg bruker forsatt den infoen som ligger på startsiden på www.volvoforum.no. er mye fin info der om boltsirkel, farge, motor osv. og mye mer fakta om volvo modeller og motor og alt mulig.

Volvo-Power
27/03/11, 10:57
volvoforum var ikke så dårlig nei. Jeg bruker forsatt den infoen som ligger på startsiden på www.volvoforum.no. er mye fin info der om boltsirkel, farge, motor osv. og mye mer fakta om volvo modeller og motor og alt mulig.

Enig.

Deluxio
27/03/11, 11:32
Savner faktisk volvoforum eg. Var mykje meir prosjekter der inne med mange spennende biler, pluss at det var mykje lettare å sei volvoforum enn volvocarclubnorway :)

larsverm
27/03/11, 13:41
Vi forlot jo alle mann for å starte på nytt :-)

Ok. :) Selv var jeg aldri oppmerksom på volvoforum, men jeg brukte Volvo-seksjonen på www.bilforumet.no ganske mye. Men de senere månedene, etter at vccn tok skikkelig av, har jeg sett at trafikken der (bilforumet) har gått kraftig ned - ikke mye interessant lenger...

Ellers ser jeg nå at det faktisk ligger et og annet interessant på volvoforum, f eks enkelte brosjyrer som jeg mangler.

Nordstad
31/03/11, 19:59
Hei! vært på øvelse så har ikke hatt annledning til å kommentere:P
Men ja, Volvo forum skiltholderne kjøpte jeg for lenge siden, men vurderer VCCN skiltplater, men hvor bestiller jeg? :)
Har også veldig lyst på 850r vinge med carbon tupp:) blir sikkert mot sommeren når dimmepengene å skattepengene ruller inn! haha..

Aron740Rally
01/04/11, 09:24
Hei! vært på øvelse så har ikke hatt annledning til å kommentere:P
Men ja, Volvo forum skiltholderne kjøpte jeg for lenge siden, men vurderer VCCN skiltplater, men hvor bestiller jeg? :)
Har også veldig lyst på 850r vinge med carbon tupp:) blir sikkert mot sommeren når dimmepengene å skattepengene ruller inn! haha..

For å få vccn skiltplate må du være medlem i vccn, betale en kodigent på 300,- året er det vell :) Da får du kjøpt forskjellige vccn effekter. Kliste merker osv :)