Vis full versjon : takvinge til v70 og v90 visker???
Noen som vet hvor jeg kan få tak i billig grei tak vinge og v90 visker med deksel til en volvo v70 2,0liter 99 modell?
det ligger en del brukt og ubrukte vinger på annonse sidene her, pluss mange på svenske blocket.se :)
eller du kan se på bildelsbasen.se, der er det ofte mye å velge mellom og veldig bra pris, sjøl om de er brukt.
Viskeren koster ikke mange kronene på volvo. Mener jeg ga rundt 300kr inkl deksel jeg
volvoRsport
17/03/11, 21:15
Viskeren koster ikke mange kronene på volvo. Mener jeg ga rundt 300kr inkl deksel jeg
V90 visker inkl. alt koster i underkant av 800kr.
Ring bilbutikk1 i Sarpsborg. Er ikke mer enn 3måneder siden jeg kjøpte der.
volvoRsport
18/03/11, 19:32
Ring bilbutikk1 i Sarpsborg. Er ikke mer enn 3måneder siden jeg kjøpte der.
Er uansett ikke 500kr forskjell...Du må ha viskerarm, viskerblad og deksel for å få den komplett.
ok. tusen takk alle sammen;) alltid godt med noen tips. vist dere har noen flere for og gjøre min v70 fet så er det bare og komme med tips;)
Er uansett ikke 500kr forskjell...Du må ha viskerarm, viskerblad og deksel for å få den komplett.
Sant nok. Jeg kjøpte jo bare viskerarmen og dekslet så da er det jo ikke rart jeg kom billig unna :)
hjelper endel og fjerne den lista under bakvinduet som er mellom bak-ruta og bagesjeromsluka, da ser det fort litt bedre ut :)
men. er det bare og dra den lista ut. er den ikke til nytte?
det er jeg litt usikker på, har ikke merket noe forskjell de 2.5 åra mine uten!
Kjetil Krømcke
21/03/11, 19:57
Den gummilista er kun for å skule skjøten mellom glass og dør(mener jeg) den holder på vannet så rust dannes lettere, beste er å fjerne den, for å unngå rust, den er bare til å dra forsiktig av.
ok. tusen takk alle sammen;) alltid godt med noen tips. vist dere har noen flere for og gjøre min v70 fet så er det bare og komme med tips;)
Jepp, XC-grill er også en "må ha" greie til disse bilene. Kan kjøper f-eks her. (http://www.scstyling.no/xcgrill-volvo-sv-70-p-2359-c-658.aspx)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/2094.jpg
når jeg fjernet lista mi var det masse rust der. godt bilen skulle helakeres ellers hadde det ikke gått lang tid før rusta hadde tatt sikkelig overhånd bak der :-/
Bare å pille den lista på bakluka forsiktig av altså? den er ikke veldig pen på min lengre, så har tenkt på det, men tenkte det var dumt :P Blir det noe pent uten da? :P
Bare å pille den lista på bakluka forsiktig av altså? den er ikke veldig pen på min lengre, så har tenkt på det, men tenkte det var dumt :P Blir det noe pent uten da? :P
Det blir vesentlig penere uten:)
http://www.volvoforum.no/tips_triks/850-bakrutelist.htm
ja blir MYE bedre uten!
Volvonikko
31/03/11, 14:35
Kjøpte ny list jeg for ikke lenge siden pga hellakkering av bakluke.. Men er det bare å få dradd den av igjen da ?
Forbedret emnetittelen din
Vær obs på at v90 viskeren kan ta borti takspoileren din, står how to på ett eller annet svensk forum at man måtte varme å bøye tuppen litt ned.
Forbedret emnetittelen din
Med tre spørsmålstegn? Oppgitt om dagen, Morgis?
kan noen gi meg delenummerne på det jeg trenger for å få på v90-visker på min 945 1996? viskerblad, viskerarm og deksel?
Pusser arm, V90/965: 9159485
Pusser arm kåpe: 9154343.
I tillegg trenger du ett vinduspusser blad til 965/v90
1173
Jeg løp ut å dro av bakrutelista når jeg leste det her!:p. Vart mye bedre!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.