PDA

Vis full versjon : Til betalende medlemmer



kjellt
17/03/11, 20:30
Hey!

Tenkte jeg bare kunne komme med noen forslag for å få en litt mer "seriøsitet" med forumet siden det begynner å bli stort! :)

Når man betaler for medlemskap på VW-Audi club så får man et slikt medlemskort:
Forran

http://i833.photobucket.com/albums/zz251/kjellt/Diverse%20bilder/DSC_7072.jpg
http://i833.photobucket.com/albums/zz251/kjellt/Diverse%20bilder/DSC_7073.jpg
http://i833.photobucket.com/albums/zz251/kjellt/Diverse%20bilder/DSC_7075-1.jpg


Dette er jo letter når man skal ha rabatt de forskjellige stedene, også viser det en viss seriøsitet!


Og at det hadde vært letter å mer oversiktelig med ordentlige navn på brukerne.

eksempel:
Istede for; ArneTurboStivaksel
Men; Arne Olsen

Er bare noen forslag! ;)

Daniel V
17/03/11, 22:00
Man får medlemskort når man er betalende medlem da :)

henrik940
17/03/11, 22:04
Med ordentlig navn på :)

Roy
17/03/11, 22:21
Bilde av visakort (kortnummer) er også veldig lurt å legge ut på nettet ;)

Medlemskortene vi har i dag er helt ok synes jeg.
Du burde melde deg inn du også, og støtte klubben!

henrik940
18/03/11, 06:11
Bilde av visakort (kortnummer) er også veldig lurt å legge ut på nettet ;)

Medlemskortene vi har i dag er helt ok synes jeg.
Du burde melde deg inn du også, og støtte klubben!

Klarer du seriøst å lese hva som står der? Uansett må du ha CVC nummeret bak. Uten det kommer du deg ikke en cm :)

Daniel V
18/03/11, 09:07
Eneste tallene som går an å lese på det kortet, er 05 som står under "chippen". Ellers er jo alt uleselig :)

henrik940
18/03/11, 10:38
Med mindre man jobber i CSI!!

http://www.makemymood.com/wp-content/uploads/2009/10/csizoom.jpg

kjellt
18/03/11, 15:28
Da er det løst! ;)

Visste ikke det, men da kan jeg sletta denna tråden! :)

henrik940
18/03/11, 15:40
Kan jo la den ligge, slik at andre kan lære :p

kjellt
18/03/11, 16:53
Og der var jeg medlem! ;D Jyygh

Daniel V
19/03/11, 01:20
Da får du et fint kort du også! ;)

kjellt
19/03/11, 16:04
Yes!!

Kenneth R
19/03/11, 18:14
Har alle andre fått sine kort?

henrik940
19/03/11, 18:25
Nei. Ingen tror jeg :p

kjellt
20/03/11, 20:10
Man får medlemskort når man er betalende medlem da :)

Sikker på det a? :)

Martin.S
20/03/11, 20:19
Sikker på det a? :)

Det er jeg også veldig usikker på. Var vel snakk om en sånn kalender for 2011 også. Snart 4 måneder siden det ble 2011 men.

kjellt
20/03/11, 20:29
Hørte rykter om kalender også :P
Ikke negativt men et lite snev bedre av seriøsitet på VACN! :)

Morgis
20/03/11, 20:50
Hørte rykter om kalender også :P
Ikke negativt men et lite snev bedre av seriøsitet på VACN! :)

de er mye bedre etablert enn oss. vi har litt over 1år på baken bare... men ja,, dette drar for langt ut i tid. MÅ bedres i 2012.

henrik940
20/03/11, 21:01
Tror dette blir bra når det blir "rutine" :)

Daniel V
20/03/11, 21:06
Noe som hindrer prosessen nå? :)

kjellt
20/03/11, 22:20
Sant! :)
Blir nok bedre når man først bare får satt igang! ;D
Men at kalenderne kommer nå i April er vel liten vits :P
Satser på bedre i 2012! :D

Martin.S
20/03/11, 22:36
Kommer den i april? Yes!

Rapidspeed
20/03/11, 23:48
ikke fått noe kort jeg ihvertfall.. hverken kort eller klistremerke.. men kommer vel... med tid og stunder... ;)

cossykiller
20/03/11, 23:52
Som Morgis sa tidligere Rapidspeed og andre, dette er FØRSTE gang det blir gjort, si du jobber som tømrer, og akkuratt har starta for deg selv, og skal bygge et hus, så sier du at den og den dagen skal du være ferdig, men som oftest så klarer du ikke helt treffe 100%, dette er noe du tar med deg til neste gang, og regner med at 2012 kalender blir begynt på slik at vi får den i starten av januar/slutten av desember. Så og si at dette er dårlig blir feil, da de ikke har gjort dette før.

Klubben er jo enda i en innkjøringsprosess, og snart vil alt dette bare være rutine, men frem til da så må vi som medlemmer regne med at ikke alt går på skinner i starten. Slik er det med ALT

Rapidspeed
21/03/11, 00:00
sa ikke noe gæli i det hele tatt, jeg.. har ikke tenkt på det engang.. betalte rundt årsskiftet for medlemsskapet, og dem må gjerne sende dem ut i august for min del..;)
all ære til dem som jobber med detta på fritida, selv kunne jeg ikke tenkt meg oppgaven.. så som sagt.. ingen hast... har da altfor mye anna gående i hverdagen enn å tenke på ett plastkort og ett klistremerke.. det kommer når det kommer.

men er ikke nødvendig å syte fordi enkelte faktisk maser litt... sånn blir det nær mange samles på ett nettsted som dette.. noen vil alltid mase... sånn er det og sånn kommer det til å være... uansett om dere kutter ned leveringstiden ti 2 virkedager, så vil noen syte..
HALLO!! vi er norske.. vi er bygd for å syte.. om vi ikke syter,DA... kan du bekymre deg for folkehelsa..;)

cossykiller
21/03/11, 00:04
ja, det er helt sant, men er ikke mange av disse syterne (sier ikke at du gjør det) som faktisk hadde gidde og sitte i styret og gjort dette på dugnad. Så om alle hadde klart og tenkt den veien også, så hadde det vært mye mer engasjerende og morsomt for styret og være i styret, samt skryte når de gjør noe bra, er somregel mye bedre for brukere og syte enn og skrøyte :)

Daniel V
28/03/11, 09:56
Skjønner godt de ta de som har fått bilene sine med på kalenderen syter jeg. Hadde jeg fått bilen min på januar, februar eller marsidene hadde jeg nok blitt litt skuffet.. Når kaldeneren endelig kommer er måneden hvor bilen min er avbildet allerede over.

Det er ikke snakk om å syte her. Selvfølgelig skal de roses de som holder på med dette, men nå begynner det å ta litt overkill langt tid. Kunne i hvert fall sendt ut medlemskortene som faktisk har en funksjon, og kalenderen alene når den er klar. Jeg får enda ikke rabatt på f. eks Thorsov fordi der MÅ man vise medlemskort.

Tror nok ikke jeg er den eneste her som føler man ikke har fått mye valuta for pengene enda :p Men, når sakene først kommer, har jeg på følelsen av at det blir veldig bra! :D

olemk
15/06/11, 21:07
men hvordan blir jeg betalende medlem? :)

Tarell
15/06/11, 21:17
Vil ha kort :D
Få kort!!! Hehe!!

Men ja, et "proft" kort er en meget god ide.
Noen flere enige?

Og liker virkelig den CSI serien som ble posted her ;)

Daniel V
15/06/11, 23:00
men hvordan blir jeg betalende medlem? :)

http://forum.vccn.no/showthread.php?t=3202 ;)

Tarell
16/06/11, 04:43
Som du skrev, all skryt til styret her.
Er meget imponert over arbeidet de gjør, og håper de fortsetter slik!

olavxxx
24/06/11, 19:09
Klarer du seriøst å lese hva som står der? Uansett må du ha CVC nummeret bak. Uten det kommer du deg ikke en cm :)

Nja, det stemmer nok ikke helt du.
Om noen har navnet ditt og nummeret, kan de "bombe" enten sin egen validator, eller "spre" dette rundt om i forskjellige nettbutikker.
Bruker man en pc til å gjøre dette (enkel løkke i løkke), vil man få treff rimelig kjapt.

Tarell
24/06/11, 20:43
Nja, det stemmer nok ikke helt du.
Om noen har navnet ditt og nummeret, kan de "bombe" enten sin egen validator, eller "spre" dette rundt om i forskjellige nettbutikker.
Bruker man en pc til å gjøre dette (enkel løkke i løkke), vil man få treff rimelig kjapt.

For de som kan slikt ja ;)

henrik940
24/06/11, 22:58
Nja, det stemmer nok ikke helt du.
Om noen har navnet ditt og nummeret, kan de "bombe" enten sin egen validator, eller "spre" dette rundt om i forskjellige nettbutikker.
Bruker man en pc til å gjøre dette (enkel løkke i løkke), vil man få treff rimelig kjapt.

Joda, men i TILLEGG må du ha kodegeneratoren. Og den er så og si umulig å treffe på. Ennå værre nå som DNB har samarbeid med telenor så man kan bruke mobilen :) Må tilogmed bruke personlig kode på mobilen for å godta det :p

Tarell
25/06/11, 08:09
Joda, men i TILLEGG må du ha kodegeneratoren. Og den er så og si umulig å treffe på. Ennå værre nå som DNB har samarbeid med telenor så man kan bruke mobilen :) Må tilogmed bruke personlig kode på mobilen for å godta det :p

Og Sparebanken Vest, der er det en fin sak som man kan ha.
Når kortet brukes til internett kjøp, får man en sms om man godkjenner det. pålogging med Bank ID.
Men som du skrev Olavxxx, hvis man vet hva man gjør kan man knekke alle sikkerhetskoder og løsninger.

olavxxx
25/06/11, 12:39
Joda, men i TILLEGG må du ha kodegeneratoren. Og den er så og si umulig å treffe på. Ennå værre nå som DNB har samarbeid med telenor så man kan bruke mobilen :) Må tilogmed bruke personlig kode på mobilen for å godta det :p

Nesten alle kort fungerer uten kodegeneratoren, om du belaster i utlandet (over nett).

henrik940
25/06/11, 14:16
Det gjør ikke mitt hvertfall.

Tarell
25/06/11, 16:43
Nesten alle kort fungerer uten kodegeneratoren, om du belaster i utlandet (over nett).

Stemmer det, men som eg skrev, det er en ekstra sikkerhet du kan velge om du vil ha ;)